alaTEST™ is wereldwijd partner met CNET Channel

Door: Alatest  19-09-2007
Trefwoorden: Website, Internet, Webwinkel


alaTEST™ is wereldwijd partner met CNET Channel

alaTEST en CNET Channel zijn een partnership aangegaan met het doel CNET Channel klanten te voorzien van expert review content en de consument te helpen bij het kiezen van het juiste produkt.

Consumenten zullen nu in staat zijn- door enkele kliks- niet alleen produktinformatie van CNET Channel te vinden maar ook honderduizenden produkt reviews die door alaTEST zijn verzameld en geanalyseerd.

alaTEST™ levert consumenten wereldwijd de meest recente expert produkt reviews, afkomstig van vele gerenommeerde bronnen.

CNET Channel biedt haar klanten door deze samenwerking een waardevolle extra service.
Vanaf nu kunnen de klanten van CNET hun bezoekers de mogelijkheid geven om produkten niet alleen te vergelijken op basis van produktgegevens maar ook op basis van produktkwaliteit: betrouwbare review informatie die gebruikt kan worden om het produkt te vinden dat het meest met de wensen van de klant overeenkomt.
De klant krijgt zo de mogelijkheid een grote hoeveelheid informatie over een produkt op een plek terug te vinden . Gebaseerd op deze informatie kan de klant een betere aankoopafweging maken.
Een toename in de sales conversie zal hiervan het gevolg zijn.

 “Reviews zijn de op een na meest gevraagde functionaliteit voor shopping sites volgens een recente studie van Jupiter Media” zegt Arie Struik, de Nederlandse oprichter en CEO van alaTEST.com,” Deze samenwerking maakt  rechtstreekse distributie mogelijk van onze produkt review content via het distributie network van CNET Channel en sluit naadloos aan op onze missie om consumenten wereldwijd beter te informeren over de kwaliteit van produkten.

“We zijn enthousiast over de samenwerking met alaTEST.com voor de levering van produktreviews en beoordelingen, gericht op het verhogen van het koopvertrouwen bij de consument”, volgens Steve Parrott, GM, CNET Channel.” Dit maakt het mogelijk voor CNET Channel om oplossingen te leveren voor e-commerce door het helpen van consumenten bij produktvergelijking. Het is ons doel alle tools te leveren voor resellers, e-tailers en andere online bedrijven om hun klanten meer vertrouwen en daardoor een hoger koopbereidheid te geven."

Over alaTEST:

alaTEST is een onafhankelijke gratis online service die consumenten helpt bij het maken van aankoopbeslissingen. alaTEST levert een objectieve produktkwaliteit beoordeling de zogenaamde alaSCORE™.

Op dit moment bevat de database meer dan 1,2 miljoen produktreviews, hoofdzakelijk over consumentenelektronica, van meer dan 600 internationale tijdschriften en websites zoals PCWorld, CNET.com, Stiftung Warentest, PC Welt etc.  De service is nu beschikbaar voor 13 verschillende landen in 10 verschillende talen. En dat is pas het begin.

Over CNET Channel:

CNET Channel (www.cnetchannel.com), eigendom van CNET Networks, is de grootste onafhankelijke bron van produktinformatie in de wereld en ondersteunt online catalogi en traditionele sales processen met gedetailleerde content over meer dan 3,3 miljoen technologische produkten.

Meer dan 2,100 fabrikanten van technologische produkten en channel ondernemingen in 35 lokale markten vertrouwen op CNET Channel voor de levering van hoogwaardige content oplossingen die de sales effectiviteit optimaliseren en de kosten en complexiteit van het leveren van gedetailleerde produktinformatie minimaliseren.

Voor meer informatie, neem contact op met:

Arie Struik

CEO en oprichter van alaTEST™

Tel: +46 8 30 12 75

E-mail: [email protected]

www.alaTEST.com

 

Trefwoorden: E-commerce, Internet, Produktinformatie, Reviews, Website, Webwinkel,

Contact Alatest

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share