Nieuwe visuele identiteit onderstreept ambities neopost

Door: Neopost  11-04-2006
Trefwoorden: Communicatie, Postoplossingen

Almere, 6 april 2006 - Neopost, Europees marktleider en wereldwijd de op één na grootste leverancier op het gebied van postoplossingen, heeft een nieuwe visuele identiteit die de huidige positionering onderstreept en de toekomstvisie van de organisatie weergeeft. Alle Neopost-vestigingen zullen wereldwijd het nieuwe logo, de nieuwe slogan en huisstijl hanteren, om de inzichtelijkheid en consistentie van het Neopost-merk te maximaliseren.

De Engelstalige slogan ‘We value your mail’ geeft de ambities van Neopost duidelijk weer. Het beslaat een belofte aan de klant, een uitdaging voor alle Neopost-medewerkers en de doelstelling om de (naams)bekendheid van Neopost te handhaven. Neopost levert met haar oplossingen een essentiële bijdrage aan efficiënte postverwerking en het optimaal beheren van bedrijfsprocessen. Victor Dake, Managing Director Neopost BV, stelt: “De nieuwe huisstijl laat dynamiek, betrokkenheid, technologie en iets eigentijds zien. Het staat voor onze missie meer waarde toe te voegen dan welke leverancier dan ook; dat is wat wij richting onze klanten over de hele wereld gaan ondernemen. Die belofte is verwerkt in de nieuwe huisstijl.”

Sinds 1992 is het logo van de Neopost Groep ongewijzigd. De Groep was destijds in niet meer dan vier landen operationeel, slechts eenderde zo groot als nu en nog geen wereldwijd erkende organisatie. Tegenwoordig heeft Neopost vestigingen in 14 landen, meer dan 4700 medewerkers en een omzet van meer dan 800 miljoen euro. De organisatie heeft zich ontwikkeld tot een belangrijke marktspeler; in Europa de grootste en wereldwijd de op één na grootste leverancier op het gebied van postoplossingen (onder andere frankeer- en documentsystemen). Neopost levert klanten over de gehele wereld optimale service door in te spelen op hun wensen en behoeften en door een technologisch geavanceerde oplossingenreeks te bieden. De organisatie streeft ernaar met haar doelgerichte innovaties de ontwikkelingen binnen de postindustrie continu vooruit te blijven en is mede hierdoor een belangrijke partner geworden voor nationale postautoriteiten en aanverwante bedrijven.

Trefwoorden: Communicatie, Postoplossingen

Contact Neopost

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share