NetWerkt Werving en Selectie adopteert zeehond DiDi

NetWerkt Werving en Selectie adopteert zeehond DiDi van Netwerkt

Door: Netwerkt  25-02-2007
Trefwoorden: Retail, Vacatures, Detailhandel

NetWerkt Werving en Selectie adopteert sinds de oprichting van het bedrijf in 2002, elk jaar een zeehond bij de zeehondencrèche in Pieterburen. Tijdens een bezoek aan de zeehondencrèche werd de oprichter en Directeur van NetWerkt, Faila den Boon, geïnspireerd door de passie en bevlogenheid waarmee de medewerkers van de crèche met hun vak bezig zijn. De link naar de missie en identiteit van NetWerkt werd daarmee snel gelegd.

Omdat NetWerkt vooral kandidaten bemiddelt voor opdrachtgevers in de detailhandel zijn in de afgelopen jaren zeehonden met klinkende namen geadopteerd zoals: Kwik-Fit, Super Jumbo, Vero Moda en Prenatal.

Dit jaar heeft NetWerkt zeehond DiDi geadopteerd en gedoneerd aan de gelijknamige modeketen DiDi. De samenwerking wordt getypeerd als dynamisch, enthousiast, grondig, snel, professioneel en bovenal leuk en inspirerend. Bovendien wordt DiDi ervaren als een zeer goede werkgever die veel in haar medewerkers investeert.
Zeehond DiDi is 1 van de 43 zeehonden die tijdens de januaristormen aanspoelde op de stranden van de Waddeneilanden. Het adoptiecertificaat is uitgereikt aan de de Commercial Manager Nederland en Commercial Manager International van DiDi.

Trefwoorden: Adoptie, Coltex, Detailhandel, Kwik-fit, Netwerkt, Prenatal, Retail, Vacatures, Werving En Selectie, Zeehond, Zeehondencreche,