Unamic/HCN genomineerd voor de CRM Awards 2008

Unamic/HCN genomineerd voor de CRM Awards 2008 van Unamic/hcn

Door: Unamic/hcn  29-10-2008

Na zorgvuldige selectie is Unamic/HCN genomineerd voor de CRM Awards 2008. Unamic/HCN, ontstaan uit het samengaan van Unamic en HCN begin oktober 2008, is het eerste facilitaire contactcenter dat voor de CRM Awards is genomineerd.

De toepassing van CRM beperkt zich bij Unamic/HCN niet alleen tot het contact met (de klanten van) haar opdrachtgevers. Voor de nominatie is de case “100% klantgericht ondernemen” ingediend, die beschrijft hoe de gehele organisatie zich rondom haar klanten heeft georganiseerd. Hans Reuver, Commercieel Directeur: “Indien je klanten centraal stelt, dan moet je de organisatie ook rond klanten organiseren. Ik ben erg trots op de bewezen succesvolle reorganisatie en deze nominatie” .

De uitreiking vindt op donderdag 13 november plaats in Groenekan (omgeving Utrecht) door juryvoorzitter prof. dr. Ed Peelen, Hoogleraar Marketing (en in het bijzonder CRM) aan de Nyenrode Business Universiteit en drs. Wil Wurtz, voorzitter CRM Association NL.

Over Unamic/HCN
Unamic/HCN is actief op het gebied van Business Process Outsourcing van klantprocessen. Met tien vestigingen in de Benelux, drie offshore vestigingen (Paramaribo, Istanbul, Antalya) en twee onsite locaties bij opdrachtgevers is Unamic/HCN de grootste onafhankelijke partij op de Nederlandse markt. In zowel de business-to-consumer als de business-to-business markt ondersteunt Unamic/HCN bedrijven bij het verhogen van omzet en rendement uit klantprocessen. De dienstverlening van Unamic/HCN bestaat onder andere uit het voor opdrachtgevers uitvoeren van multi-channel klantcontacten, activiteiten op het gebied van billing, backoffice en collection, onsite ondersteuning, Offshoring en Interim Management & Training. Unamic/HCN heeft ongeveer 3000 medewerkers in dienst, behaalt jaarlijks 60 miljoen euro omzet, voert in 2 miljoen uur 15 miljoen calls per jaar, beantwoordt 1,2 miljoen e-mails en Unamic/HCN factureert en incasseert voor opdrachtgevers op jaarbasis 900 miljoen euro.

Over CRM Awards 2008
Belangstellenden die de uitreiking van de CRM Awards 2008 en het congres 'Klantgericht Ondernemen' willen bijwonen, kunnen de website www.crmaward.nl raadplegen. Op deze site is ook meer informatie te vinden over de prijs, de criteria, de jury, vorige winnaars, sponsors, et cetera.

Noot voor de redactie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Lee Mei Sung, Directie Assistente Commercie. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 013 464 99 09 of per e-mail: [email protected]