USG Capacity start onderzoek naar behoeften en wensen marcomprofessionals

Door: Usg Capacity  05-03-2009

USG Capacity, het bureau voor werving & selectie en interim-management op het gebied van marketing en communicatie, start met een profielonderzoek onder marketing- en communicatieprofessionals. Dit grootschalige onderzoek wordt in samenwerking met de Intelligence Group, het onderzoeks- en adviesbureau op gebied van arbeidsmarktcommunicatie, werving en recruitment, uitgevoerd. De resultaten worden eind april verwacht.

Met behulp van de resultaten kan USG Capacity, als marktleider in het bemiddelen van marketing- en communicatieprofessionals, nog beter inspelen op de wensen en behoeften van hun doelgroep. De uitkomsten van het onderzoek, die over twee maanden worden gepresenteerd, geven beter zicht op zaken als: verdieping in het werkverleden, verdere carrièrestappen op korte en langere termijn en de trends die de professionals in hun vakgebied verwachten.

“Voor ons is het van groot belang om continu op de hoogte te zijn van de leefwereld van de marketing- en communicatieprofessionals”, aldus Katinka Habermehl – Reuling, algemeen directeur van USG Capacity. “Onze doelgroep staat bekend om haar ambitieuze en gedreven karakter en haar wens om zich continu te blijven ontwikkelen. De conclusies uit dit onderzoek kunnen ons daarom helpen om nog beter te blijven voldoen aan de vraag vanuit de steeds veranderende markt.”