Optimalisatie Cusromer Service Neckermann.com

Door: Bixyte Europe  04-06-2011
Trefwoorden: optimalisatie klantcontact customer service multi channel web selfservice kostenreductie verhoging k

 BiXyte heeft in samenwerking met Trinicom, de opdracht voor de levering van de T5 Multi Channel Klantcontact Oplossing aan Neckermann.com gerealiseerd. In oktober 2008 heeft Neckermann.com BiXyte uitgenodigd om een RFP beantwoording t.b.v. het Project ‘Kennismanagement’ voor Neckermann.com te verzorgen. De RFP beantwoording, inclusief een bijbehorend offertetraject, diende op basis van Trinicom’s T5 Multi Channel Customer Interaction Management oplossing te geschieden. BiXyte en Trinicom zijn door een goede samenwerking, na het uitgebreide selectieproces van leveranciers, als preferred supplier overgebleven. Eind april 2009 is uiteindelijk het contract voor de levering en implementatie van Trinicom’s T5 oplossing getekend. De oplossing zal in de zomer van 2009 operationeel worden opgeleverd. Neckermann.com is één van de grootste thuiswinkelbedrijven van Nederland en België en biedt middels catalogi, mailings en internet tienduizenden artikelen aan die meestal binnen 24 uur kunnen worden geleverd. Meer informatie over Neckermann.com:

Trefwoorden: optimalisatie klantcontact customer service multi channel web selfservice kostenreductie verhoging k

Andere voorbeelden van portfolio vanBixyte Europe

04-06-2011

Adviesrapport optimalisatie contact center van Sundio group

In opdracht van Trinicom uitvoeren van een Quick Scan en de realisatie van een uitgebreid adviesrapport met betrekking tot de


04-06-2011

Quick Scan & ROI berekening Stater Nederland BV

Opdracht voor het uitvoeren van een Quick Scan en Return on Investment berekening met betrekking tot de gewenste optimalisatie van


04-06-2011

Adviesrapport verbetering Studentenservice Wageningen Universiteit

Opdracht voor het uitvoeren van een Quick Scan en Return on Investment berekening met betrekking tot de gewenste optimalisatie van


04-06-2011

Adviesrapport optimalisatie Studentenservice Eramus Universiteit

Opdracht voor het uitvoeren van een Quick Scan en Return on Investment berekening met betrekking tot de gewenste optimalisatie van


04-06-2011

Adviesrapport en ROI berekening Customer Service voor Cordaid

Opdracht voor het uitvoeren van een Quick Scan en Return on Investment berekening met betrekking tot de gewenste optimalisatie van


04-06-2011

Optimalisatie Customer Service Debitel

In opdracht van Trinicom uitvoeren van een Quick Scan en Return on Investment berekening met betrekking tot de eventuele vervanging