Optimalisatie Customer Service Verzekeruzelf.nl

Door: Bixyte Europe  04-06-2011
Trefwoorden: optimalisatie klantcontact customer service multi channel web selfservice kostenreductie verhoging k

Intrasurance / Verzekeruzelf.nl
Opdracht voor uitvoering van Quick Scan en Return on Investment berekening m.b.t. de optimalisatie van de Customer Service Afdeling. In juli 2009 is de opdracht voor de levering en implementatie van de T5 Multi Channel Klantcontact Oplossing verstrekt. Verzekeruzelf.nl is één van de snelstgroeiende online verzekeringsbedrijven van Nederland. Ga voor meer informatie naar:

    

Trefwoorden: optimalisatie klantcontact customer service multi channel web selfservice kostenreductie verhoging k

Andere voorbeelden van portfolio vanBixyte Europe

04-06-2011

Adviesrapport optimalisatie contact center van Sundio group

In opdracht van Trinicom uitvoeren van een Quick Scan en de realisatie van een uitgebreid adviesrapport met betrekking tot de


04-06-2011

Quick Scan & ROI berekening Stater Nederland BV

Opdracht voor het uitvoeren van een Quick Scan en Return on Investment berekening met betrekking tot de gewenste optimalisatie van


04-06-2011

Adviesrapport verbetering Studentenservice Wageningen Universiteit

Opdracht voor het uitvoeren van een Quick Scan en Return on Investment berekening met betrekking tot de gewenste optimalisatie van


04-06-2011

Adviesrapport optimalisatie Studentenservice Eramus Universiteit

Opdracht voor het uitvoeren van een Quick Scan en Return on Investment berekening met betrekking tot de gewenste optimalisatie van


04-06-2011

Adviesrapport en ROI berekening Customer Service voor Cordaid

Opdracht voor het uitvoeren van een Quick Scan en Return on Investment berekening met betrekking tot de gewenste optimalisatie van


04-06-2011

Optimalisatie Customer Service Debitel

In opdracht van Trinicom uitvoeren van een Quick Scan en Return on Investment berekening met betrekking tot de eventuele vervanging


04-06-2011

Optimalisatie Cusromer Service Neckermann.com

 BiXyte heeft in samenwerking met Trinicom, de opdracht voor de levering van de T5 Multi Channel Klantcontact Oplossing aan Neckermann.com