Webshop klantenservice

Door: 360 Webshops  12-04-2011
Trefwoorden: Website Optimalisatie, Ecommerce, Full-service

Een van de meest bewerkelijke aspecten van het hebben van een webshop is de klantenservice. Hoe meer u via uw webshop verkoopt, hoe meer telefoontjes u gaat krijgen van klanten die iets willen vragen. Veel organisaties zijn hier niet op ingericht. En logisch, want uw belangrijkste doel is meer verkopen. Maar geen paniek! Wij hebben onze organisatie ingericht om de klantenservice van uw webshop en die van anderen over te nemen.

Consumenten hechten veel belang aan de bereikbaarheid en de klantenservice van webshops. Heeft u één van beide niet goed voor elkaar, dan zal er al gauw negatief over u gesproken worden op forums en social media netwerken als Facebook. Maar gelukkig werkt het ook andersom. Heeft u de klantenservice van uw webshop wel goed voor elkaar, dan wordt ook dat via het internet gecommuniceerd. 360 Webshops richt een speciale klantenservice desk voor u in en zorgt ervoor dat uw klanten tevreden blijven. Afhankelijk van uw wensen kunnen uw klanten bellen met de helpdesk of chatten met een medewerker. En u? U kunt blijven ondernemen.

Trefwoorden: Ecommerce, Full-service, Website Optimalisatie