Anders kiezen in crisistijd

Anders kiezen in crisistijd van Beetjehulp.nl

Door: Beetjehulp.nl  02-04-2009
Trefwoorden: Consument


Het kabinet heeft maatregelen voorgesteld om de economische crisis het hoofd te bieden. De vraag is in hoeverre de consument iets zal merken van de maatregelen. Als consument is het daarom noodzakelijk om bewuste keuzes te maken, zodat de crisis zo weinig mogelijk voelbaar is. De online makelaar beetjehulp.nl speelt hier op in door een test te lanceren waarbij de keuzes van de consument centraal staan. Passen consumenten zich aan bij de economische situatie, of leven zij op dezelfde voet verder?

Met behulp van een korte test krijgen consumenten inzicht in de invloed van de crisis op hun keuzes. Schakelt de consument nog steeds een vakman in of doet hij nu toch meer zelf? Dit sluit aan bij het idee achter beetjehulp.nl. De online makelaar biedt consumenten de mogelijkheid om zelf hun huis te verkopen, maar met een beetje hulp van een lokale makelaar. Deze NVM-makelaar biedt zijn kennis en ervaring ter ondersteuning, op die punten waar de huizenverkoper het nodig heeft. Zo krijgen consumenten toch hulp van een specialist, maar kunnen zij bezuinigen op de zaken die zij zelf kunnen doen.

De test is beschikbaar op www.watdoejij.net. Deelnemers maken tevens kans op een vakman naar keuze ter waarde van € 500.

Trefwoorden: Consument