Webwinkel Jeans4sale.nl biedt ruim assortiment kinderspijkerbroeken tegen groothandels prijzen

Door: One Step More | Persberichten service  05-04-2011
Trefwoorden: Persberichten Schrijven

Recent is de nieuwe kleding webwinkel Jeans4sale.nl officieel gestart met de online verkoop van spijkerbroeken voor kinderen. De nieuwe webwinkel biedt bezoekers een groot aanbod van kinderspijkerbroeken in Nederland. Jeans4sale.nl verkoopt spijkerbroeken voor jongens en meisjes. Met de nieuwe webshop speelt Jeans4sale.nl in op de continue groei van online kleding kopen in Nederland. Inmiddels koopt zo’n 60% van de ouders in Nederland online kleding voor hun kinderen. Shirts, blouses en spijkerbroeken zijn de meest gekochte online artikelen. Tijdwinst en een goedkopere prijsstelling zijn voor veel ouders de belangrijkste redenen om online kleding te kopen. Op de nieuwe webshop van Jeans4sale.nl kunnen ouders – samen met hun kinderen – in enkele muisklikken de gewenste spijkerbroek bekijken en bestellen.

Kleding steeds belangrijker voor kinderen

“Kleding wordt een steeds belangrijker aspect voor kinderen,” stelt Bianca Koevoets, eigenaresse van de nieuwe webwinkel Jeans4sale.nl. “Kinderen zijn op steeds jongere leeftijd op zoek naar hun eigen identiteit. Kleding helpt hen daarbij. Zowel jongens als meisjes willen zich onderscheidend kleden volgens de laatste mode. En de modetrends voor kinderen veranderen soms razendsnel. In onze nieuwe webwinkel Jeans4sale.nl kunnen ouders en hun kinderen winkelen in een ruim assortiment van trendy spijkerbroeken!” Doordat de spijkerbroeken via eigen import wordt ingekocht zijn de spijkerbroeken op de webwinkel Jeans4sale.nl altijd scherp geprijsd. Naast het ruime assortiment onderscheidt Jeans4sale.nl zich in een uitstekende dienstverlening en service. “Een voorbeeld hiervan is de snelle verzending én de vaste lage verzendkosten per bestelling. Hoeveel je ook bestelt, we rekenen nooit meer dan € 4.95 aan verzendkosten,” vervolgt Bianca Koevoets.

Sterke groei online kledingverkoop

De online kledingverkoop zal tot 2014 met 58 procent toenemen. Dat is de verwachting van Textiles Intelligence. Hiermee groeit de markt voor online mode sneller dan andere sectoren die online artikelen verkopen. Momenteel is de online markt voor kledingverkoop al een belangrijke. Zo wordt in Amerika inmiddels al 16 procent van de online bestedingen uitgegeven aan kleding. In Nederland is kleding met een jaaromzet van 270 miljoen euro de op twee na grootste productcategorie online. “Het gemak en de snelle toegang tot meerdere collecties is de kracht van online winkelen,” vult Bianca aan. “Ook onze soepele retourvoorwaarden, uitstekende website navigatie en de mogelijkheid om een spijkerbroek te kunnen in- en uitzoomen zijn aspecten die onze klanten weten te waarderen!”

Trefwoorden: Persberichten Schrijven