De actie “Met Natterman de Sneeuw in” bij kruidvat met displaymateriaal van XCJ reclameproductie.

De actie “Met Natterman de Sneeuw in” bij kruidvat met displaymateriaal van XCJ reclameproductie. van Advies En Reclameproductiebureau XCJ

Door: Advies En Reclameproductiebureau XCJ   22-02-2008

De actie “Met Natterman de Sneeuw in” bij kruidvat met displaymateriaal van XCJ reclameproductie.

Deze toonbank blijkt een echte aandachtstrekker op de winkelvloer. Ondanks het lastig in te vullen display-schapsysteem van Kruidvat.

De opvallende full colour bedrukking op álle displayonderdelen presenteren het Natterman assortiment optimaal en de display biedt voldoende ruimte voor branding en actiecommunicatie. Doordat Kruidvat ervoor kiest de actiedisplays in een metalen display te plaatsen ontbreekt bij deze display een topkaart. Wij kozen ervoor om middels een schuin geplaatste folder én een schuin geplaatst communicatiegedeelte toch voldoende ruimte hiervoor te creëren.
Novum Pharma verzorgde zelf het artwork en voorzag deze van een fris winterlandschap met een duidelijke omschrijving van de consumentenactie.

Deze display is zo geconstrueerd dat deze afgevuld verzendbaar is en gegarandeerd schadevrij op het verkooppunt aankomt.

Frank van der Meulen; Directeur van XCJ reclameproductie over het plaatsen van displays in schapsystemen:

Het ontwerpen van displays die in een schapsysteem komen maakt dat altijd complexer. Wij als reclamebureau vinden het plaatsen van toonbankdisplays in schapsystemen een onverstandige keuze. Juist de verrassing van een consument om tijdens het afrekenen geconfronteerd te worden met een actie van een specifiek product vergroot de omloopsnelheid én het succes van de actie (lees; de algehele omzet). Van belang is het om op een toonbank snelwisselende consumentenacties te plaatsen. Zo is een bezoek aan een verkooppunt nooit saai en zal er een veel breder spectrum aan producten verkocht worden. Een schapsysteem plaatst de producten weer "in het schap" en juist dát is wat we niet willen bereiken bij het inzetten van display en promotiemateriaal.
Toch zijn we er weer in geslaagd een mooi presentatie van het assortiment gepresenteerd te krijgen.


Contact Advies En Reclameproductiebureau XCJ

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share