De restyling van Careality door XCJ reclameproductie is een feit!

De restyling van Careality door XCJ reclameproductie is een feit! van Advies En Reclameproductiebureau XCJ

Door: Advies En Reclameproductiebureau XCJ   24-04-2008
Trefwoorden: Opmaken

Restyling

Luteijn Trade Media koos voor XCJ reclameproductie voor het restylen van het blad Careality, het onafhankelijke vaktijdschrift voor het drogisterijkanaal. XCJ reclameproductie maakt voor diverse bedrijven mooie en functionele displays, verpakkingen en promotiematerialen. Het bureau van Frank van der Meulen, die persoonlijk al meer dan 16 jaar bekendheid geniet in de cosmetische en farmaceutische branche, ontwikkelde de vernieuwde look van Careality.

 

 

 


XCJ reclameproductie


In maart 2006 begon Frank van der Meulen zijn eigen reclameproductiebureau nadat hij langere periode als manager/ directeur werkzaam was bij diverse displayproductiebedrijven en reclamebureaus.
XCJ reclameproductie (spreek uit als: Ik Zie Je) is een reclamebureau dat zich, naast productie van diverse promotievormen, ook bezig houdt met conceptontwikkeling, huisstijl, opmaak en vormgeving van print en digitale media. XCJ is samen met de uitgevers van Careality mede verantwoordelijk voor de vernieuwde uitstraling van Careality en het eerste resultaat van deze samenwerking ligt nu bij de abonnees.

XCJ bekend met de branche


Toen Peter Luteijn en Paulette Nas van Luteijn Trade Media ons benaderde met de vraag of wij eens naar de uitstraling van Careality wilden kijken en er onze visie op los wilden laten, zagen we hier meteen een mooie kans voor ons liggen. Natuurlijk kenden we Careality al als professioneel vakblad met heldere interviews en goede achtergrondinformatie. De bekendheid met de branche, de lezers en de adverteerders zien we als een groot voordeel.
Dit vakblad past goed bij het diensten- en productieaanbod van XCJ. De mogelijkheid om Careality te restylen tot een eigentijds, mooi en prettig leesbaar glossy vakblad, was voor ons een fantastische uitdaging. Peter en Paulette wilde de kernwaarden van de huidige Careality behouden, maar wel graag in een geheel nieuwe stijl.. Hierin zijn we meer dan geslaagd.

Nog geen abonnee? Kijk op www.careality.nl voor meer informatie.
Ook toe aan de restyling van uw vakblad of relatiemagazine?
Kijk op www.xcj.nl of mail naar [email protected]

Trefwoorden: Opmaken

Contact Advies En Reclameproductiebureau XCJ

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share