Nieuwe Natterman vloerdisplay, een ontwerp van XCJ reclameproductie

Nieuwe Natterman vloerdisplay,  een ontwerp van XCJ reclameproductie van Advies En Reclameproductiebureau XCJ

Door: Advies En Reclameproductiebureau XCJ   03-10-2008
Trefwoorden: Ontwerpen, Kunststof, Ontwikkelen

XCJ reclameproductie ontwikkelde voor Novum Pharma een permanent te gebruiken stalen vloerdisplay. Deze is in eerste instantie ontwikkeld voor de productenlijn Ultrasun . Gepresenteerd op deze display wisten deze producten in de zomer van 2008 hun weg goed te vinden naar de verschillende verkooppunten. De Ultrasun display bleek door het handzame formaat, de stabiliteit én de uitvoering een echte omzetmaker.
Al bij de eerste ontwikkelingseisen bleek het hergebruik van deze display noodzakelijk. Niet in de laatste plaats om economische redenen maar het hergebruiken van promotiematerialen past binnen het milieubewust denken en werken van Novum Pharma .
Nu, aan het einde van het seizoen is deze vloerdisplay eenvoudig omgebouwd voor het assortiment Natterman en enkele andere (winterse)producten.


De beide kunststof zijpanelen kunnen gemakkelijk verwijderd worden . Door de display te voorzien van een nieuwe kartonnen topkaart ontstaat er weer een nieuwe uitstraling van een display. Deze zal in het winterseizoen van 2008/2009 de producten van Novum Pharma weer optimaal kunnen presenteren. Uiteraard voorzien de verschillende (verwisselbare) schapstroken in voldoende aandacht en informatie per schap. De verwijderde zijpanelen kunnen worden schoongemaakt en gecontroleerd op beschadigingen en staan klaar voor het komende zomerseizoen.
Frank van der Meulen, Directeur XCJ reclameproductie over deze display.
We hebben altijd te maken met tegenstrijdige belangen bij de ontwikkeling van dit soort display en promotiemateriaal. Onze opdrachtgevers willen graag een opvallende en duidelijk aanwezige presentatie van hun producten. Het verkooppunt zelf zoekt of accepteert vaak alleen displays die passen in de huisstijl, niet in de weg staan en die gemakkelijk verplaatst kunnen worden . Hiertussen moeten we altijd manoeuvreren en blijft elke promotievorm op elk (soort) verkooppunt een uitdaging. Met deze display zijn we er weer in geslaagd om een mooie presentatie te ontwikkelen die door het smalle formaat én de tweezijdige bereikbaarheid altijd wel een plaats verdiend. De duurzame materialen en robuuste afwerking zorgen ervoor dat deze display nog jaren mee gaat.



Bekijk deze display op onze site www.xcj.nl en doorloop de ander producties van XCJ reclameproductie.
Ervaar de veelzijdigheid van XCJ, want of het nu gaat om de ontwikkeling en productie van display en promotiematerialen, webdesign, internetmarketing, logo ontwerp, huisstijldesign, verpakkingsontwerp, of industriële vormgeving een actie van XCJ zie je altijd!

Voor meer informatie:

XCJ reclameproductie
Prof. Röntgenstraat 8
7311 AM Apeldoorn
055-5786129 / 06-22406476
[email protected]
www.xcj.nl
www.ditmoetjegezienhebben.nl

Trefwoorden: Kunststof, Omzetmaker, Ontwerpen, Ontwikkelen, Opmaak,

Contact Advies En Reclameproductiebureau XCJ

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share