Succesvolle winteractie van NovumPharma voor Natterman, ondersteund door promotiemateriaal van XCJ

Succesvolle winteractie van NovumPharma voor Natterman, ondersteund door promotiemateriaal van XCJ van Advies En Reclameproductiebureau XCJ

Door: Advies En Reclameproductiebureau XCJ   20-02-2008
Trefwoorden: Karton

De lopende actie “Met Natterman de Sneeuw in” wordt weer ondersteund met promotiemateriaal van XCJ reclameproductie.


Deze schitterend vormgegeven vloerdisplay blijkt een echte aandachtstrekker op de winkelvloer.

De opvallende full colour bedrukking op álle displayonderdelen presenteren het Natterman assortiment optimaal en de display biedt voldoende ruimte voor branding en actiecommunicatie.
De voorzijde van de display is iets in een hoek gezet waardoor deze minimaal beslag legt op de winkelvloer. NovumPharma verzorgde zelf het artwork en voorzag deze van een fris winterlandschap met een duidelijke omschrijving van de consumentenactie. De voet van deze vloerdisplay toont een aantal verpakkingen uit het brede assortiment van Natterman.


Deze display is zo geconstrueerd dat deze afgevuld verzendbaar is en gegarandeerd schadevrij op het verkooppunt aankomt. Het verwijderen van de omdoos en enkele vulstukken zijn de enige noodzakelijke werkzaamheden om deze display te gebruiken. Door de productvermelding op de verschillende schapjes is in één oogopslag duidelijk om welk product het gaat en voor welke indicatie
Per winkelketen is er doormiddel van verschillende inladingsmogelijkheden een specifiek assortiment samen te stellen. Deze display treft u aan bij de zelfstandige drogist en bij Kruidvat.

Frank van der Meulen Directeur van XCJ reclameproductie over de Nattermandisplay: 

Elke presentatie van producten vraagt weer om een optimale inspanning om tot vernieuwende concepten te komen. In de eerste plaats proberen we áltijd onze klanten te verrassen.
Tijdens het construeren van dergelijke displays vergeten nooit de beperkingen die tegenwoordig gesteld worden aan de inzet van display en promotiemateriaal. Formaat, gewicht en het plaatsingsgemak zijn factoren die het succes van een display bepalen. Met de Nattermanvloerdisplay zijn we er weer in geslaagd om een schitterende presentatie van het assortiment geplaatst te krijgen.



Trefwoorden: Karton

Contact Advies En Reclameproductiebureau XCJ

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share