Persrelaties en Public Relations

Door: Influx PR  04-01-2012
Trefwoorden: Public Relations

Influx PR staat voor uw organisatie klaar
Met een intensieve persrelatie altijd verzekerd van naamsbekendheid 
 

Apeldoorn  – De markt staat niet stil: de ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op. Influx PR staat uw organisatie graag bij om goed zichtbaar te blijven op die dynamische markt. Met een gevarieerd (pers)traject zorgt Influx PR voor opbouw en behoud van de naamsbekendheid van uw organisatie. Door alle uitingen op elkaar af te stemmen ontstaat een eenduidige beeldvorming. Influx PR heeft jarenlange ervaring binnen onder andere de automatiserings- en ICT-sector, grafische industrie, post- en documentverwerkingsmarkt, retailbeveiliging en uitzendbranche en blijft de branches op de voet volgen. Door in te spelen op de ontwikkelingen creëert Influx PR een effectief PR-beleid dat ondersteunend is aan de marketing- en salesactiviteiten.  

Voor het opbouwen en onderhouden van een relatie met de (vak)pers is continuïteit essentieel. Veel onderwerpen lenen zich voor een (pers)bericht: marktonderzoeken, overeenkomsten met nieuwe klanten, de visie van het (Nederlandse) managementteam op een bepaalde marktontwikkeling, samenwerkingsverbanden, investeringen of personeelsmutaties. Influx PR is verantwoordelijk voor het opstellen van zo’n bericht, waar nodig na een (telefonisch) interview met de betrokken personen. Daarna verzorgt Influx PR het goedkeuringstraject en de uiteindelijke verzending naar de (vak)pers en monitoring van plaatsingen ofwel knipsels. Natuurlijk kan uw organisatie ook bij Influx PR terecht voor het schrijven van klantverhalen, die vervolgens kunnen worden aangeboden bij vakbladen of die kunnen dienen als achtergrond­informatie voor prospects. Bovendien kan Influx PR adviseren over de inzet van social media. Influx PR benadert de (vak)pers pro-actief om nieuwsitems, klantverhalen of interviewmogelijkheden onder de aandacht te brengen en neemt uw bedrijf op die manier de zorg voor PR-activiteiten volledig uit handen.    

Jakob Brons, eigenaar van Influx PR: “Kenmerkend voor ons bureau zijn de pragmatische werkwijze, de intensieve klantcontacten en langdurige relaties.”  
 
________________________________einde bericht____________________________________

Over Influx PR-/Pers (Advies) bureau
Influx PR werd in 1989 opgericht door Jakob Brons, die voorheen onder meer werkte als journalist, uitgever, PR-manager bij een groot automatiseringsbedrijf en onafhankelijk PR-adviseur. Vanuit verschillende disciplines deed hij ruime ervaring op met de pers, waardoor hij anno 2011 beschikt over brede kennis op het gebied van public relations. Op dit moment heeft hij drie vaste PR-adviseurs in dienst. Bovendien werkt Influx PR samen met een aantal gespecialiseerde freelancers op het gebied van fotografie en vormgeving. Dankzij het uitgebreide netwerk is Influx PR altijd op de hoogte van de ontwikkelingen in de markt. Influx PR werkt onder andere voor: I.R.I.S., OpenText, Pegasystems, Netivity, Strategy Partners en Toshiba TEC.

Voor meer informatie:  Influx PR - Jakob Brons - Stoomwezenstraat 33, 7331 AE Apeldoorn. Tel.: 055 366 3034, e-mail: [email protected]

Trefwoorden: Public Relations

Andere producten en diensten van Influx PR

10-09-2010

Scapino opent 6.581.321 nieuwe winkels in Nederland (Persbericht)

Scapino opent 6.581.321 nieuwe winkels in Nederland Assen, 6 september 2010 -- Vanaf vandaag kan iedereen met een internetaansluiting de


30-03-2010

'Fax over Internet' oplossing Open Text

  Flexibiliteit, interoperabiliteit, compatibiliteit, eenvoudige gebruikersinterface, automatische failover mogelijk


02-03-2010

Parallels Automation biedt Keenondots efficiëntie en productiviteit

Complete suite automatiseert alle kernprocessen Keenondots Apeldoorn / Renton, WA (USA), 2 maart 2010 – Parallels, de leidende onderneming op


14-01-2010

Morningstar Systems sluit mooi 2009 af en wordt I.R.I.S. Nederland

I.R.I.S. Nederland BV (voorheen Morningstar Systems), specialist op het gebied van dossier-, kennis- en relatiemanagement, sluit tevreden het jaar 2009 af. Vanaf januari 2010 draagt het bedrijf de naam van het moederbedrijf - de I.R.I.S. Group - en de verwachtingen zijn hooggespannen. De naamswijziging zal resulteren in een eenduidig en uitgebreider productaanbod, verhoogde naamsbekendheid en forse groei. Daarnaast kan I.R.I.S. Nederland dankzij haar breed portfolio optimaal inspelen op de groei