Direct Teleservice treedt toe tot Werkgeversvereniging Callcenters (WGCC)

Door: Direct Teleservice  21-04-2006
Trefwoorden: Ict, Callcenters

Leidschendam, 19 april 2006 - Direct Teleservice is toegetreden tot de WGCC. Direct Teleservice, opgericht in 1992, is gevestigd in Arnhem en Hilversum. Het bedrijf is gespecialiseerd in telefoonopvang voor zeer uiteenlopende bedrijven. Sinds 2000 worden ook telemarketingactiviteiten verricht voor de Business-to-Business-markt.

Direct Teleservice maakt deel uit van de Direct Service Groep met meer “directe diensten” zoals Incasso, ICT Service, Secretariaatsservice en Boekhouding gericht op het MKB. Al meer dan 2400 klanten maken gebruik van één of meerdere diensten van de groep. Bij het bedrijf zijn meer dan 125 medewerkers werkzaam. De dagelijkse leiding is in handen van algemeen directeur en medeaandeelhouder Frank Krepel.

De WGCC vertegenwoordigt de zogenaamde facilitaire callcenters, die in opdracht van derden telefonische en internet gerelateerde dienstverlening verzorgen. De WGCC bundelt en behartigt de belangen van alle professionele callcenters in Nederland. Kwaliteitsbewaking is voor deze jonge en snelgroeiende sector daarbij van eminent belang. Daartoe worden initiatieven genomen op gebieden als arbeidsvoorwaarden, arbeidsomstandigheden, opleiding en scholing.

Trefwoorden: Callcenters, Ict