OHRA gaat volledig online

Door: OHRA / Delta Lloyd  25-02-2009
Trefwoorden: Internet, Auto, Autoverzekering

Ohra geeft een korting van minimaal 15% op de autoverzekering indien deze niet per post of telefonisch maar online wordt gesloten. In de nieuwe reclamecampagne is de hoofdrol weggelegd voor een witte kaketoe. De vogel vervult de rol van kinderoppas.

Ohra stelt, dat voor hardwerkende ouders het gezinsleven er soms bij inschiet door drukte op het werk. De zorg voor kinderen wordt maar al te vaak overgelaten aan anderen. We zien de vader van een gezin, en medewerker van Ohra, thuis komen na een lange werkdag. Al snel wordt duidelijk dat hij de afgelopen tijd té lange dagen heeft gemaakt en té weinig tijd met zijn kind heeft kunnen doorbrengen. Dat is confronterend en daarom heeft hij er nu voor gezorgd dat zijn klanten worden gestimuleerd tot het online sluiten van een autoverzekering, waardoor hij zelf ook tijd overhoudt.

Volgens Ohra beseft tweederde van de Nederlanders die een autoverzekering hebben of die willen overstappen, nog niet dat ze geld en tijd kunnen besparen als ze deze online sluiten.

Trefwoorden: Auto, Autoverzekering, Direct Sluiten, Internet, Korting, Ohra, Ohra.nl, Online Sluiten, Overstappen, Verzekeren,