Beeckestijn Business School werft studenten via Twitter

Beeckestijn Business School werft studenten via Twitter van Molenaar Online

Door: Molenaar Online  22-06-2009
Trefwoorden: School, Opleiding, Twitter

'We zien dat onze studenten steeds meer op internet te vinden zijn en zij maken bovengemiddeld gebruik van sociale media zoals Linkedin en Twitter. En omdat toekomstige Beeckestijn studenten door hun achtergrond en vooropleiding van nature meer geïnteresseerd zijn in digitale marketing tools hebben wij besloten Twitter serieus in te zetten om nieuwe leerlingen te werven", aldus Molenaar. “We zijn al een kleine 1,5 jaar actief op Twitter en we zien steeds meer potentiele studenten ons volgen. Van belang is natuurlijk wel dat om relevante content te bieden. Zo zijn er bijvoorbeeld ook tweets van onze gastcolleges te vinden op Twitter”. Leerlingen die zich via Twitter aanmelden voor een proefcollege Digital Marketing krijgen gratis een Digital Marketing Dossier ter waarde van 20 euro. Op dit moment kunnen potentiële studenten zich opgeven voor de proefcolleges Digital Marketing die staan gepland op op 1 juli en 27 augustus. Aanmelden voor het proefcollege kan op: twitter.com/beeckestijn. Tot dusver heeft zich circa 15 % van de deelnemers al aangemeld via Twitter. Beeckestijn Business School Beeckestijn Business School is het opleidingsinstituut in Nederland op het gebied van commerciële beleidsvorming. Onze missie is de beste kennis uit het bedrijfsleven en wetenschap te bundelen in korte praktische Leergangen op post HBO en Universitair niveau. We werken voor de top van het Nederlandse bedrijfsleven en overheid en bieden ook in-company Leergangen aan voor directies, consultants, marketeers en sales. Beeckestijn Business School Nathalie Koevoets t 088 4722230 m 06 14 355 452 w www.beeckestijn.org e [email protected] Noot voor de pers: Voor meer informatie over de exacte details kunt u contact opnemen met Olaf Molenaar ([email protected]) en bereikbaar op (06) 12964329. Tags van Technorati: Beeckestijn,Twitter,studenten,proefcollege CRM,Egbert Jan van Bel

Trefwoorden: Beeckestijn Business School, Opleiding, School, Studenten Werven Via Twitter, Twitter,