Wat is No Cure-No Pay Online Marketing?

Wat is No Cure-No Pay Online Marketing? van Molenaar Online

Door: Molenaar Online  15-01-2009
Trefwoorden: Online Marketing, Digital Marketing, Beeckestijn Business School

Deze week ben ik bij mijn klant Beeckestijn Business School begonnen met een nieuw online marketing concept. Het No Cure-No Pay online marketing concept.

Wat is dat "No Cure-No Pay Online Marketing?

Het concept is erg gemakkelijk uit te leggen. Beeckestijn wil leerlingen en ik wil geld verdienen. Dus simpel: ik zorg voor leerlingen en krijg per aangemelde student een X bedrag. Voor de aanmelding van een leerling voor een proefcollege krijg ik bedrag x. Als dezelfde leerling zo enthousiast is geworden dat hij zich voor de opleiding aanmeldt, krijg ik een veelvoud van X.

Ik ben erg enthousiast over dit concept en ik zou graag bij meer klanten dit No cure-No Pay" concept in de praktijk brengen.

Want het lijkt mij voor makelaars,advocaten,notarissen, hoveniers,scholen,ICT bedrijven en dergelijke een goede en aantrekkelijke manier om aan nieuwe klanten te komen.

De enige voorwaarde van mijn kant is dat het online moet plaatsvinden. Ik ga geen telemarketing doen dit omdat ik niet meer geloof in het concept telemarketing.

Er zit geen addertje onder het gras.Maar het is gewoon een nieuw aantrekkelijk concept om in deze zware economische tijden aan nieuwe klanten te komen zonder eerst flink te moeten investeren in voorgeprekken,dure rapporten en blabla verhalen.

En ik ben overtuigd dat zowel de klant als ik beter gaat worden van dit No cure-No Pay online marketing concept.

Graag hoor ik wel jullie reacties

Trefwoorden: Beeckestijn Business School, Digital Marketing, Online Marketing,