Nieuw verschenen: de eerste druk van het Sales Zakboek

Nieuw verschenen: de eerste druk van het Sales Zakboek van Vakdocumentaire Uitgaven

Door: Vakdocumentaire Uitgaven  26-09-2007
Trefwoorden: Marketing, Salesmanagement, Marketingmanagement

Nieuw verschenen: de eerste druk van het Sales Zakboek

Het Sales Zakboek is een nieuwe uitgave en geeft een uniek totaaloverzicht van het salesvakgebied.

Sales krijgt steeds meer waardering en is niet langer ondergeschikt aan marketing. Het boek hanteert dan ook een verrassend uitgangspunt: salesmanagement overstijgt in hiërarchie marketingmanagement, omdat sales beter afrekenbaar, stuurbaar en dus beter inzetbaar is als managementdiscipline.

Inhoud
Centraal in de uitgave staat het nieuwe denken over klanten en accounts als strategische grootheden van de onderneming. De strategische insteek het van Sales Zakboek komt tot uiting in de vele accountmanagementmodellen die worden behandeld. Daarnaast is er een interdisciplinaire koppeling met andere vakgebieden zoals logistiek, inkoop, bedrijfseconomie, management, recht en human resource.

Het boek behandelt alle facetten van sales. De diepgang, breedte en integrale aanpak maken het ook geschikt als naslagwerk voor onderwijs op academisch of hbo-niveau.

Redactie
Het sales zakboek is samengesteld door universitaire en hbo-docenten met uitgebreide theoretische en praktische ervaring in het vakgebied. De kern hiervan wordt gevormd door de Faculteit Economie en Management (FEM) van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) onder redacteurschap van drs. R.M.H. van Hoften.

Ook op cd-rom
De complete inhoud van het boek is ook op cd-rom verkrijgbaar. Bovendien is de Sales cd-rom uitgerust met veel extra tools die gebruikers in staat stelt om o.a. een analyse te maken van de concurrentie, salesstrategie of break-evenpunt. Bij iedere tool wordt uitgelegd welke toepassingsmogelijkheden er zijn, hoe men ermee werkt en hoe de resultaten moeten worden geïnterpreteerd.

Prijzen
Het Sales Zakboek (ISBN 978 90 6228 614 0) kost € 99,50 (excl. btw). De Sales cd-rom (ISBN 978 90 6228 615 7) is ook voor € 99,50 (excl. btw) verkrijgbaar. De combinatie van zowel het Sales Zakboek en de Sales cd-rom is tot 1 maart 2008 verkrijgbaar voor een actieprijs van € 139,50.

Het boek en de cd-rom zijn verkrijgbaar bij Reed Business bv, telefoon (0314) 35 83 58 of fax (0314) 35 82 59. Er kan ook worden besteld via e-mail: [email protected] of internet: www.vakkennis.nl.


Einde persbericht

Trefwoorden: Break-evenpunt, Managementdiscipline, Marketing, Marketingmanagement, Sales Zakboek, Salesmanagement, Salesstrategie,

Contact Vakdocumentaire Uitgaven

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share