Persbericht Voedselveiligheid in Bedrijf

Persbericht Voedselveiligheid in Bedrijf van Vakdocumentaire Uitgaven

Door: Vakdocumentaire Uitgaven  24-07-2006
Trefwoorden: Levensmiddelen, Overheid, Adviesbureau

Een belangrijk onderdeel is hygiëne. Hygiëne is een randvoorwaarde voor een goed lopend voedselveiligheidssysteem. Hygiënemaatregelen voor personeel, gebouw of inrichting zijn opgenomen. Ook worden een groot aantal gevaren beschreven, variërend van biologische risico’s (ongedierte), tot microbiologische, chemische en fysische risico’s.

Verder wordt in dit boek ingegaan op de zienswijze van de consument, kwaliteitsborgsystemen
(o.a. HACCP, ISO en BRC), calamiteitenprocedure, nationale en internationale wetgeving, waarin, naast de reguliere voedselveiligheidszaken ook aandacht wordt geschonken aan etikettering van levensmiddelen en novel foods. Ook worden voedselveiligheidssystemen besproken waarmee op pro-actieve wijze voedselveiligheid wordt geborgd en komen traceerbaarheid en recalls aan de orde.

Deze uitgave is bestemd voor onder andere kwaliteitsmanagers, -medewerkers, voedingsmiddelentechnologen, R&D-medewerkers en productmanagers, werkzaam bij voedinsmiddelenproductenten, overheid, instellingen voor beheerde hygiënecodes, adviesbureau en zorginstellingen.

Voor het boek Voedselveiligheid in Bedrijf geldt een prijs van € 139,50 excl. BTW

Het boek is verkrijgbaar bij Reed Business Information bv, telefoon (0314) 35 83 58 of
fax (0314) 35 82 59. Er kan ook worden besteld via e-mail: [email protected] of
internet: www.elsevier-vdu.nl. Het boek Voedselveiligheid in Bedrijf (ISBN 90 6228 621 6) is ook verkrijgbaar bij de erkende boekhandel.

Trefwoorden: Adviesbureau, Brc, Calamiteitenprocedure, Chemische, Consument, Etikettering, Haccp, Hygiëne, Hygiënecodes, Hygiënemaatregelen Voor Personeel, Inrichting, Instellingen, Internationale Wetgeving, Iso, Kwaliteitsborgsystemen Gebouw, Kwaliteitsmanagers, Levensmiddelen, Microbiologische, Nationale Wetgeveing, Overheid, Productmanagers, R&d-medewerkers, Recalls, Voedingsmiddelenproducenten, Voedselveiligheid, Voedselveiligheidssysteem,

Contact Vakdocumentaire Uitgaven

Deze pagina afdrukken