Persbericht september 2007

Persbericht september 2007 van Betalight

Door: Betalight  11-09-2007

Geachte heer , mevrouw,

Wij willen u graag op de hoogte houden over onze productontwikkeling binnen Betalight B.V. Bijgaand vindt u het persbericht over de nieuwe Slimline uitvoering van Betalight B.V.
Buiten het gegeven dat verlichte vluchtwegaanduidingen van Betalight B.V. géén energie verbruiken, lage montagekosten hebben, nauwelijks onderhoud vergen (geen verwisseling van accu's of lampen) heeft men nu ook het voordeel van de Energie Investeringsaftrek! Betalux™ vluchtwegsignalering zijn fiscaal aftrekbaar, dit geldt ook voor het nieuwste Slimeline model. Het Slimline model is een nieuw ontwikkeld model dat kleiner van afmetingen is doch wel voldoet aan de eisen van de minimum pictogramhoogte volgens NEN 6088.
Senter Novem kent ook aan deze Slimline uitvoering 44% EIA toe!!! Meer informatie is te lezen in het persbericht of bezoek onze website: www.betalight.nl

---Persbericht---

Putten, 11 september 2007

Onder de naam Betalux™ levert Betalight b.v. vluchtwegverlichting die bestaat uit buisjes, gevuld met tritiumgas en aan de binnenzijde voorzien van fluorescentiepoeder. De ioniserende straling van het toegepaste gas is voldoende voor het verlichten van de vluchtwegaanduidingen gedurende 15 jaar. Door gebruik te maken van deze verlichting bespaart de gebruiker op lampen, vervangingskosten van lampen, accu’s, leidingen en energie. Het Ministerie van VROM vergroot deze kostenbesparing door bij aanschaf een Energie Investerings Aftrek(E.I.A.) van 44% toe te kennen. Betalux is ongevoelig voor bluswater en beschikt over een TNO goedkeuringsrapport.
Nieuw voor 2007 is dat deze aanduidingen thans ook verkrijgbaar zijn in een zogenaamde Slim-line uitvoering , afmetingen: Lengte x breedte x dikte = 325 mm x 175 mm x 20 mm, pictogramhoogte 100 mm.
Als introductie biedt Betalight b.v. deze armaturen aan met een korting van 10%.
Ook voor de Slim-Line armaturen geldt uiteraard de E.I.A. van 44%.