Alterian neemt Techrigy over

Alterian neemt Techrigy over van Colours. The Internet Company

Door: Colours. The Internet Company  15-07-2009
Trefwoorden: Media, Content Management, Overname

Alterian, leverancier van het Alterian CME Morello, kondigt aan dat zij Techrigy overneemt, een wereldwijde speler in social media monitoring en analytics software. Alterian voegt daarmee social media toe aan haar platform dat het beste uit offline- en online marketing combineert en stelt een gratis evaluatieversie ter beschikking van het Techrigy SM2 product.

Social Media Monitoring
Alterians overname van Techrigy maakt een fundamentele verschuiving mogelijk van massamarketing naar marketing gebaseerd op betrokkenheid en interactie met het individu. De uitbreiding van Alterians bestaande productportfolio met de social media monitoring oplossing van Techrigy houdt in dat marketeers nu voor het eerst in staat zijn om een volledig beeld te krijgen van het marketinglandschap, door te luisteren naar de online conversaties van hun klanten. Ze zijn nu in staat reacties van klanten op marketingcampagnes te volgen en interpreteren, ongeacht het kanaal. Maar ook het monitoren van merkreputatie, het identificeren van beïnvloeders, concurrentieanalyse en marktonderzoek behoren tot de mogelijkheden. Dit geeft marketeers een unieke mogelijkheid om de stemming van de markt te volgen. Ze zijn daarmee in staat een volwassen social media dialoog met de consument aan te gaan, om vervolgens intelligente, op de doelgroep afgestemde beslissingen te nemen rondom hun marketingprogramma’s.

Gratis evaluatie versie
Om marketeers up-to-speed te brengen met deze materie, stelt Alterian een gratis evaluatieversie beschikbaar van het Techrigy SM2 systeem, ‘Freemium’, aan zowel haar 1100+ klanten en 150 business partners alsook andere organisaties die de krachtige mogelijkheden willen verkennen die social media monitoring hen biedt. Deze versie kan worden opgewaardeerd naar een volledige versie die op abonnementsbasis wordt aangeboden.

Over Techrigy
Techrigy SM2 is de social media monitoring en analytics tool bij uitstek voor PR- en marketing professionals. Techrigy is opgericht in 2006, met het doel om transparantie te creëren in de social media space voor eenieder die verantwoordelijk is voor online merkreputatie. SM2 combineert een gigantisch data warehouse met daarin online conversaties, met state-of-the-art analyse en reporting tools.

Alterian en Colours
Colours is implementatiepartner van Alterian toepassingen, waaronder het Alterian CME Morello. Alterian-software helpt duizenden marketeers wereldwijd met het ontwikkelen en uitvoeren van relevante en aansprekende online en offline marketingactiviteiten. Dat is mogelijk met oplossingen voor databasemarketing, analytics, operational marketing, e-mail, web content management (CMS) en social media monitoring. Alle Alterian-oplossingen zijn onderdeel van één Geïntegreerd Marketing Platform.

Trefwoorden: Alterian, Content Management, Implementatiepartner, Media, Morello, Overname, Techrigy,

Contact Colours. The Internet Company

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share