Optimaal rendement uit klantcontact met Yourzine en E.Novation Contact Centers

Door: Yourzine  07-03-2006
Trefwoorden: Communicatie, Samenwerking

ZALTBOMMEL / UTRECHT, 6 maart 2006Yourzine en E.Novation Contact Centers slaan de handen ineen met het aanbieden van een totaalconcept voor klantcontact. De formule bestaat uit een combinatie van digitale communicatie en telefonische services. Al eerder werkten beide partijen samen in een project voor het Nationaal Fonds Sport Gehandicapten.
Met ingang van maart 2006 gaan Yourzine en E.Novation Contact Centers samen actief de markt op.
De diensten van Yourzine en E.Novation Contact Centers zijn op zichzelf al uitermate succesvol, maar vanuit de combinatie valt een optimaal rendement te behalen uit het contact met de klant. “Bedrijven krijgen steeds meer de behoefte om hun klanten gericht te benaderen. Het opvolgen van een DM actie met een belcampagne is heel gebruikelijk, maar het nabellen van een e-mail marketing campagne zien we zelden. En dat terwijl de resultaten van een e-mail marketing campagne veel beter meetbaar zijn”, aldus Arthur S. Nederlof, Commercieel Directeur van E.Novation Contact Centers.
Zowel Yourzine als E.Novation Contact Centers zien een duidelijke ‘Customer is King’ trend in de markt. De klant komt steeds meer in de positie om zelf te bepalen op welke manier en via welk kanaal (online, telefonisch of face-to-face) hij met bedrijven communiceert. Yourzine en E.Novation Contact Centers zijn van mening dat deze trend de toekomst is voor klantcontact.
Yourzine is totaalaanbieder op het gebied van digitale communicatie, en veroverde de laatste jaren een ijzersterke positie op het gebied van e-(mail) marketing en online onderzoek. De laatste discipline is ondergebracht in het product Yoursurvey, dat volledig op maat gesneden digitale onderzoeken levert. Uniek aan de digitale communicatiemiddelen van Yourzine zijn de meet- en analysemogelijkheden. Bij traditionele DM weet de verzender niet wie de uiting daadwerkelijk leest, bij e-mail marketing kan de verzender achterhalen hoeveel ontvangers de nieuwsbrief openen en lezen. “Deze methode maakt de interesses van ontvangers veel inzichtelijker, waardoor de follow-up gerichter uitgevoerd kan worden”, vertelt Michiel van Riemsdijk, Algemeen Directeur van Yourzine. Juist voor de follow-up wordt E.Novation Contact Centers ingezet. Het bedrijf beschikt over geavanceerde tools voor het opvolgen van marketingcampagnes.
E.Novation Contact Centers faciliteert voor dit project zelfs een automatische terugbelfunctie, waarbij de ontvanger aangeeft op welk tijdstip en telefoonnummer hij teruggebeld wil worden. Deze ‘bel-me-nu button’ kan worden toegevoegd aan de digitale uitingen van Yourzine, en wordt met een technische koppeling verbonden aan de agents van E.Novation Contact Centers. “Het is een begin van de concrete invulling van onze samenwerking. In de loop der tijd gaan we meer van dergelijke combinaties aanbieden”, besluiten Van Riemsdijk en Nederlof.

Trefwoorden: Communicatie, Samenwerking

Contact Yourzine

Website - Geen ingevoerd

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share