buitenreclame

Door: Bizon Buitenreclame  22-04-2011
Trefwoorden: Outdoor, Buitenreclame, Outdoor Reclame

Al 20 jaar is Bizon Buitenreclame actief in het verspreiden van affiches. Door de jaren heen ontwikkelden we ons tot de buitenreclame-exploitant met het grootste aantal vlakken in Nederland. Misschien zorgde onze eigenzinnige aanpak voor die groei?

Bij Bizon Buitenreclame leeft de filosofie van het “dubbele gebruik”. In de openbare ruimte zijn voldoende noodzakelijke objecten aanwezig, die we naast hun gebruikelijke functie kunnen inzetten als reclamemedia. Voor goede, kwalitatieve campagnes. Onze aanpak is niet alleen uniek, maar ook heel simpel. We reinigen de bestaande objecten en verzorgen de aanpassingen om er geschikte reclamedragers van te maken. Uit de reclame-opbrengsten bekostigen we vervolgens het lopende onderhoud. En daar wordt iedereen beter van.

U als klant profiteert, want onze aanpak houdt de tarieven laag, maar biedt tegelijkertijd kwalitatieve reclame-mogelijkheden. De gemeenten hebben er baat bij, want we houden kosteloos de buitenruimte schoon en maken het illegaal plakken overbodig. En tot slot wij zelf, omdat we er simpelweg ons brood mee verdienen.

Bizon Buitenreclame breidt nog altijd uit. We zullen ons netwerk in de nabije toekomst verdubbelen en zo nog beter op de wensen van de klant aansluiten. Website:

Trefwoorden: 2-sign, A0, a0 frames, Abri, ao-signs, Billboard, Buitenreclame, bushokreclame, citydisplay, Driehoeksborden, out of home, Outdoor, Outdoor Reclame,