supermarkt reclame

supermarkt reclame van Centercom Buitenreclame

Door: Centercom Buitenreclame  21-04-2011
Trefwoorden: Retail, Supermarkt, Outdoor


Uitgangspunten winkelcentra en supermarkt netwerk van Centercom
▪ Centercom is de enige landelijke aanbieder van close-to-sale media.
▪ Het winkelcentra Netwerk van Centercom heeft een wekelijks bereik van 4,3 miljoen personen.
▪ Het Supermarkt Netwerk van Centercom heeft een bereik van 36.000 personen per supermarkt, per week.
▪ Het Winkelcentra Netwerk bestaat uit 110 winkelcentra, met een landelijke spreiding in 78 steden. ▪ Het Supermarkt Netwerk bestaat uit 450 supermarkten, met een landelijke spreiding in 78 plaatsen.▪ Het netwerk staat garant voor een krachtig en kwalitatief hoog contactmoment met de consument tijdens het winkelen (aankoopmoment).
▪ Centercom biedt gevarieerde pakketten, waarmee bijna de helft van alle boodschappers 20-49 en vrouwen 20-49 worden bereikt in een campagneperiode van 1 week.

Vanaf 1 januari is het mogelijk om als bedrijf een jaar te adverteren in een supermarkt/winkelcentra na keuze . 

Trefwoorden: Advertentie, Adverteren, centersign, out of home, Outdoor, Retail, Retailsign, Supermarkt, Winkelcentra,

Contact Centercom Buitenreclame

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share