De nieuwe waarde in Internet Marketing analyse

Door: Im-value Nl  26-03-2007
Trefwoorden: Internet, Marketing, Analyse

De nieuwe manier van Internet Marketing analyse

Berkel en Rodenrijs, 26 maart 2007 - IM-Value introduceert een geheel nieuwe manier van Internet Marketing analyse. In plaats van analyse op bezoekers en kosten gaat IM-Value een stap verder. Via een éénvoudige online tool kunt u het resultaat van uw internet marketingcampagnes vertalen in echte omzet.

Momenteel wordt in veel Internet Marketing analyses alleen nog gekeken naar hoeveel bezoekers een campagne heeft opgebracht en wat de kosten zijn geweest. Websitebezoekers zijn op zich goed, echter u wilt ook weten hoeveel van deze bezoekers er nu informatie hebben aangevraagd en dus een potentiële klant zijn geworden. De volgende logische stap is om te weten of de informatieaanvragen ook daadwerkelijk omzet hebben gegenereerd, zodat u uw marketingcampagnes echt kunt kwalificeren en optimaliseren.

Zonder dat de bezoeker van uw site extra handelingen hoeft te plegen wordt deze door middel van een uniek gegeven geïdentificeerd in IM-Value. Hierdoor kunt u de specifieke bezoeker blijven volgen totdat deze lead en hopelijk klant wordt. De specifieke informatie per bezoeker stelt u in staat om uw campagnes te analyseren op basis van de echte omzetwaarde van de klant.

IM-Value heeft inmiddels al meerdere malen bewezen dat een succesvolle internet marketingcampagne gemeten op basis van conversie van bezoekers naar leads helemaal niet succesvol hoeft te zijn qua omzet. De behandeling van kwalitatief slechte leads is tevens vaak ook erg kostbaar, denkt u bijvoorbeeld aan de kosten van het versturen van informatiepakketten en verloren sales capaciteit.

De IM-Value tool is toe te passen in iedere organisatie en op iedere vorm van Internet Marketing, zoals; Pay-per-click marketing, banners, e-mailings, tekst linking, nieuwsbrieven etc.

Kortom: IM-Value biedt de manier om internet leads te identificeren, te kwalificeren en analyses uit te voeren op de cijfers waar het om draait: omzetcijfers.

Meer informatie over de mogelijkheden en de voordelen kunt u vinden op www.im-value.nl.



Trefwoorden: Analyse, Identificatie, Internet, Marketing, Omzet