Leads genereren en klantenbinding

Door: Businessclub Heritage Business Lounge  10-08-2011
Trefwoorden: Businessclub, Klantenbinding, Leads genereren

Zaken doen in de tegenwoordige tijd omvat onomstotelijk activiteiten die leads genereren. Bedrijven met een vast klantenbestand zullen ook activiteiten ontplooien om de bestaande klantenbinding te behouden en om nieuwe klanten te werven. Om effectief leads te genereren is het belangrijk dat informatie via meerdere manieren vindbaar is. Een voorbeeld is door informatie van het bedrijf, product of dienst te plaatsen op een internet site die gespecialiseerd is in leads genereren. De vraag is dan welke omgeving de meeste kwalitatieve leads oplevert of anders gesteld welke manieren de beste zijn om effectief nieuwe klanten te werven.

De meest voor de hand liggende manier is specifieke lead informatie plaatsen op de eigen website en daarna afwachten en achterover gaan zitten tot de leads binnenkomen. Alhoewel dit ideaal klinkt is dit niet de beste manier van leads genereren. Potentiële klanten of leads weten niet waar ze je bedrijf, product, dienst, business of businessclub kunnen vinden. De lead informatie krijgt op deze manier nimmer de aandacht welke het verdient en de weinige leads welke binnenkomen zijn nimmer van hoge kwaliteit.

Trefwoorden: Businessclub, Klantenbinding, Leads genereren, Zaken Doen

Andere producten en diensten van Businessclub Heritage Business Lounge

13-10-2011

Businessclub: Onderling zaken doen en potentiële klanten werven

Een businessclub is over het algemeen een organisatie van een groep bedrijven die activiteiten zoals sport en activiteiten sponsoren. Men


09-09-2011

Nieuwe klanten werven tijdens golftoernooi businessclub

Een zeer bekend voetbal businessclub heeft maandag jongstleden tijdens haar derde editie van het jaarlijkse golftoernooi meer deelnemers verwelkomd dan


13-07-2011

Social media als middel voor klanten werven

Mensen die via social media zoals Facebook of Twitter volgers of fan zijn van je bedrijf, product of merk, blijken


20-06-2011

Nieuwe klanten werven met sociale media

Uit een onderzoek onder meer dan tienduizend zakenlieden blijkt dat meer dan veertig procent van de Nederlandse ondernemingen gebruik maakt