SANOMA EN CENDRIS GAAN STRATEGISCHE SAMENWERKING AAN

Door: Cendris  19-04-2006
Trefwoorden: Samenwerking, Direct Marketing

Den Haag, 18 april 2006 - Cendris, specialist op het gebied van data- en documentmanagement, en Sanoma Uitgevers gaan een langdurige samenwerking aan om klanten te werven en te behouden. Cendris krijgt exclusief de beschikking over de abonneebestanden van Sanoma Uitgevers voor adresverhuur en datakwaliteit doeleinden. Cendris gaat de data van Sanoma Uitgevers ook gebruiken om haar Nationaal Consumenten Bestand verder uit te bouwen. Daarmee heeft het de beschikking over de meest complete zakelijke- en consumentendatabases van Nederland met bijna 18 miljoen doelgroepadressen.

Sanoma Uitgevers zal de kennis, producten en diensten van Cendris actief inzetten ten behoeven van haar marketing- en salesactiviteiten. Hiervoor zullen onder andere het Nationaal Consumenten Bestand, de segmentatiesystemen van Cendris en de TPG Post Verhuisservice worden ingezet. Naast het werven van nieuwe abonnees zal ook het behouden van bestaande abonnees centraal staan bij de samenwerking.

"De strategische samenwerking past in de visie van Cendris om steeds meer als doelgroepadviseur naar voren te treden. We kunnen ons Direct Marketing advies nu beter afstemmen op de in de markt gebruikte doelgroepomschrijvingen in andere media zoals radio, televisie en print." zegt Frank de Beun, Sales Director Cendris.

"De samenwerking op het gebied van consumenten data is een mooie aanvulling op de al bestaande samenwerking met TPG Post en Cendris op het gebied van distributie en data management. We krijgen toegang tot hoogwaardige consumenten data en dito services." zegt Stefan Hutten, Director Consumer & Trade Marketing bij Sanoma Uitgevers.

Trefwoorden: Direct Marketing, Samenwerking

Contact Cendris

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share