BILDERBERG: VANAF 2 OKTOBER NEEMT U MET MINDER GEEN GENOEGEN MEER...

Door: The Communication Company (netherlands)  03-10-2006
Trefwoorden: Marketing

Breda, 2 Oktober 2006, The Communication Company uit Breda ontwikkelde voor Bilderberg een compleet nieuwe corporate
identity en een introductiecampagne rondom het vernieuwde Bilderberg, dat in 2004 werd overgenomen door GoldmanSachs
en Westmont Hospitality.

In het logo is de naam ‘Bilderberg Hotels & restaurants’ vervangen door de naam Bilderberg. Het nieuwe logo is mooi door eenvoud: stemmig, chique zwart met een gestileerd, minimalistisch oranje kroontje. Less is more. De nieuwe pay-off ‘Why settle for less?’ onderstreept het feit dat bij een verblijf bij Bilderberg, hoe kortstondig ook, de gast volledig in de watten wordt gelegd en het hem aan niets, maar dan ook niets ontbreekt.
Het nieuwe Bilderberg logo wordt doorvertaald in alle mogelijke huisstijlmiddelen en in de signing op de gevels. Daarnaast is er een volledig nieuwe brochurelijn ontwikkeld, bestaande uit individuele hotelbrochures en brochures toegespitst op ‘leisure’ en ‘business’ met fotografie die in de lifestyle bladen niet zou misstaan.
Vanaf 2 oktober is Bilderberg volop in de media aanwezig. Naast diverse advertenties in tijdschriften als Quote (500), Elsevier, Management Team, M Magazine en FD Persoonlijk, is de campagne ook gedurende een week door heel Nederland op billboards te zien. En natuurlijk op de vernieuwde website, met een verbeterde bookings engine en meer zakelijke pagina’s.
“Bilderberg is een van de meest gerenomeerde merken in de hotel- en restaurantbranche.
Daarom zijn we er erg trots op dat ze voor ons hebben gekozen. We hebben er met erg veel plezier aan gewerkt en hopen nog meer mooie dingen voor Bilderberg te mogen maken”, aldus Cees Faes van TCC

VERANTWOORDELIJKEN:
Klant: Marcel Hielkema - Marketing Manager, Christijn Kemps - Marketing Assistent, Sandra van Veen
Marketing Assistent Chantal Slüter - E-commerce Coördinator
Bureau: Creatie: Grad Peters, Ruben Leendertse, account: Cees Faes, Manon de Vries, studio: Marc Buijs,
Marieke Chatrer

“Bij Bilderberg is de laatste tijd veel veranderd; zo zijn 2/3 van onze hotels verbouwd en is een nieuw vergaderconcept geïntroduceerd. Een nieuw logo en een frisse, eigentijdse huisstijl geven uiting aan deze veranderingen. Het ziet er fantastisch uit en we zijn dan ook erg tevreden over het werk dat TCC geleverd heeft”, aldus Marcel Hielkema van Bilderberg.

Trefwoorden: Marketing

Contact The Communication Company (netherlands)

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share