MARKETING & SALES INNOVATION 2006

Door: Ckc Centrum Voor Kennis En Communicatie  05-09-2006
Trefwoorden: Marketing, Events

Dé jaarlijkse update op het gebied van Marketing- en Salesstrategie
Dinsdag 17 oktober 2006 - Reehorst te Ede

Er verandert veel de laatste jaren op het gebied van marketing & sales. Marketinginstrumenten wijzigen en de doelgroep vereist een andere benadering. Nieuwe marketingmogelijkheden via web en mobiel worden ingezet. Het genereren van leads is onlosmakelijk verbonden met de marketingstrategie. Hoe creëert u een zichtbaar en succesvol acquisitietraject en zorgt u ervoor dat uw marketingstrategie aangepast is aan de veranderende markt?

Tijdens het programma besteden we dit jaar veel aandacht aan marketing- en salesvraagstukken in het licht van nieuwe ontwikkelingen, trends en cruciale competenties.
Trendwatcher Vincent Everts opent de dag door het positioneren van marketing en sales in het huidige technologisch tijdperk. Daan van Beek gaat in op het in zijn visie belangrijkste aspect van Business Intelligence en dat is niet de techniek! Mariëlle Dellemijn spreekt namens de SMA (Sales Management Association) over succesvolle acquisitietrajecten. Praktijkcases van toonaangevende organisaties als KPN, SBS Broadcasting en Avebe laten zien hoe deze organisaties zich door middel van het toepassen van innovatieve marketingtechnieken hebben gepositioneerd in hun markt. We sluiten de dag af met Frank van Leer, trainer en coach op het gebied van salesmanagement. Hij zorgt voor de nodige ideeën en inspiratie om contacten om te zetten naar concrete business.

Expositie
Op de expositie treft u diverse partijen die zich bezig houden met Customer Relationship Management, Business Intelligence, Intelligente Organisatie, Sales en nieuwe Marketing. Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe diensten, tools en technieken dan staan deze partijen u graag te woord. Kijk op de achterzijde van deze folder voor een overzicht.

Marketing en Sales Innovation is van belang voor...
Iedere marketing & sales professional die geïnteresseerd is in of te maken heeft met ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing- en salesstrategieën. Algemeen en commercieel directeuren, marketing -, sales -, pr-, ict -, en communicatiemanagers, CIO’s en algemeen managers uit zowel de business-to-business als ook de business-to-consumer sector als publieke/overheidssector.

Profileer uw organisatie
Sluit u aan bij het seminar Marketing & Sales Innovation en profileer uw organisatie bij alle marketing en sales professionals.
Voor meer informatie over sponsoring neemt u contact
op met Desirée Schuring via 040-214 62 10 of [email protected]

Trefwoorden: Events, Marketing

Contact Ckc Centrum Voor Kennis En Communicatie

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share