LICHT[AAN] formule - Aan het licht brengen

Door: Lu Communicatie  08-11-2011
Trefwoorden: Managementadvies, Reclamebureaus

We bouwen de basis voor een nieuw karakteristiek merk of houden de huidige merkidentiteit kritisch tegen het licht.  Een passende (her)positionering verankert in een creatief merkpaspoort of merkDNA legt het fundament voor een volwassen, sterk en stralend merk.

Producten: USP/ESP en kernwaarden, doelgroepbepaling, merkDNA, brainstormbegeleiding, positioneringssessie, BBT-formule

Trefwoorden: Managementadvies, Reclamebureaus

Andere producten en diensten van Lu Communicatie

08-11-2011

LICHT[AAN] formule - Stralen

Het is goed om zelf te communiceren, maar nog beter als anderen het voor je doen! Merktrouwe klanten staan aan


08-11-2011

LICHT[AAN] formule - Verlichting bieden

Bespaar jezelf energie.  Terwijl jij je concentreert op de bedrijfsvoering, nemen wij je al het uitvoerende communicatiewerk uit handen. Met


08-11-2011

LICHT[AAN] formule - Oplichten

We bewaken de lange termijn boodschap en schitteren met korte termijn communicatieacties of tactische inzet van middelen. Door het merkverhaal


08-11-2011

LICHT[AAN] formule - Gloeien

Geef concurrentie het nakijken door een verpletterende indruk achter te laten. Een herkenbare symboliek is de kerngedachte. We visualiseren unieke