Bedrijfseconomisch Medewerker

Door: Altena Interim  22-04-2008

Locatie
Regio Drechtsteden

Contactpersoon
Kees de Jong
( +31 183 407 567
* [email protected]

Bedrijfsprofiel
Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in het leveren van producten en diensten voor de offshore olie-industrie, de bagger- en alluviale mijnbouwindustrie en de scheepvaart.

Functieomschrijving
De afdeling Administratie is verantwoordelijk voor het voeren van de gehele bedrijfsadministratie van een bepaalde unit.

Je realiseert een transparante en adequate verwerking van de bedrijfseconomische gegevens en legt deze vast in de voorhanden zijnde geautomatiseerde systemen. Je verricht mede alle voorkomende werkzaamheden die samenhangen met het voeren van de bedrijfsadministratie:
- het zelfstandig bijdragen in de oplossing van bedrijfseconomische- en calculatievraagstukken;
- het beheersen van de bedrijfskosten;
- periodiek verzorgen van rapportages en analyses en het optimaliseren van de accountingsystemen.

Functie eisen
- Een afgeronde opleiding HEAO-BE;
- analytische vaardigheden;
- enige ervaring in soortgelijke functie is een pré;
- affiniteit met de branche;
- MS-office, -word, -excel en -acces;
- resultaat- en oplossingsgericht;
- pro-actief, creatief, ondernemend en overtuigend;
- zelfstandig, besluitvaardig en integer;
- klantgericht, kosten- en kwaliteitsbewust;
- in teamverband kunnen werken.

Arbeidsvoorwaarden
Een informele, open en goede werksfeer waarbij volop ruimte is voor verdere ontplooiingsmogelijkheden. Het geboden salaris is marktconform en past bij de zwaarte en verantwoordelijkheden van de functie. Tevens biedt onze opdrachtgever een uitstekend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden. Als je jezelf herkent in het profiel en de uitdaging je aanspreekt zien wij jouw reactie graag tegemoet!