Boekhoudkundig medewerker

Door: Altena Interim  14-04-2008

Locatie
Omgeving Drechtsteden

Contactpersoon
Kees de Jong
( +31 183 407 567
* [email protected]

Bedrijfsprofiel
Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in het leveren van producten en diensten voor de offshore, olie-industrie, bagger- en alluviale mijnbouwindustrie en de scheepvaart.

Functieomschrijving
De afdeling administratie is verantwoordelijk voor het voeren van de gehele admiminstratie van een bepaalde business unit. In de functie boekhoudkundig medewerker rapporteer je aan de Assistent Controller.

Gevarieerd takenpakket:
- De verzorging van kwalitatief goede managementinformatie (periode, kwartaal, jaarcijfers en financiële prognoses)
- Opstellen van jaarbegroting
- Het beheren en bewaken van geldstromen inclusief het opstellen van prognoses
- Het adviseren van het management t.a.v. diverse vraagstukken
- Het verder optimaliseren van geautomatiseerde systemen en toepassingen
- Het aansturen en controleren van twee crediteuren medewerkers
- Het verzorgen van de btw-aangifte voor twee business units
- Debiteurenbeheer

Functie eisen
- Minimaal afgeronde MBA, studerend voor SPD
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
- Goede analytische vaardigheden
- Accountantservaring is een pre
- Kennis van geautomatiseerde systemen (AccountView, Ecel, Word)
- Kennis van de Engelse taal (zowel mondeling als schriftelijk)

Competenties
- Enthousiasme, accuratesse, discretie, initiatiefnemend en goede communicatieve vaardigheden

Arbeidsvoorwaarden
Een informele, open en goede werksfeer waarbij volop ruimte is voor verdere ontplooiingsmogelijksheden. Het geboden salaris voor de boekhoudkundig medewerker is marktconform en past bij de zwaarte en verantwoordelijkheden van de functie. Tevens biedt onze opdrachtgever een uitstekend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden.

Als je jezelf herkent in het profiel en de uitdaging je aanspreekt zien wij jouw reactie graag tegemoet!