Inkoopcoördinator

Door: Altena Interim  14-04-2008

Locatie
Meppel

Contactpersoon
Johan de Vos
( +31 183 407 561
* [email protected]

Periode: 6 mnd
Aantal dagen per week: 2,5 dag per week

Onze opdrachtgever is een waterschap in het Noorden van het land. Het waterschap zorgt voordurend voor de waterkwaliteit en -kwantiteit, de waterkering en de vaarwegen. De afdeling facilitaire zaken ondersteunt de organisatie met diverse diensten, waaronder inkoop.

Functieomschrijving
De inkoopcoordinator is een tijdelijke functie en dient er voor om te zorgen dat er professioneel wordt ingekocht door de organisatie. U bent als inkoopcoordinator verantwoordelijk voor het correct laten doorlopen van de inkoopprocessen. Met name wanneer het gaat om EG-aanbestedingen. Hiervoor treedt u coachend op richting de afdelingen en helpt hen met het in kaart brengen van de inkoopbehoeften en begeleidt het traject. De inkoopcoordinator is hiermee spin in het web met betrekking tot het overzicht houden van de inkoopprojecten en contracten. Hieruit zijn onder andere synergievoordelen te behalen.
Het inkoop- en aanbestedingsbeleid is een nieuw facet binnen de organisatie en u krijgt dan ook de uitdaging om dit te ontwikkelen en te beheren. Denk hierbij aan het inzetten van instrumentarium zoals long/ en shortlist, contractmanagement en relatiebeheer.

Functie eisen
- HBO/opleiding
- Nevi 1, NEVI 2 of gelijkwaardig niveau
- Projectmanagementervaring
- Kennis van EG aanbestedingen
- Analytisch en goede oordeelsvorming
- Communicatief en resultaatgerichte instelling

Terug naar de hoofdpagina: http://www.altena-werving-selectie.nl