Projectmedewerker Facilitaire Zaken

Door: Altena Interim  14-04-2008

Locatie
Regio Drechtsteden

Contactpersoon

Kees de Jong
( +31 183 407 567
* [email protected]

Bedrijfsprofiel
Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in het leveren van producten en diensten voor de offshore, olie-industrie, bagger- en alluviale mijnbouwindustrie en de scheepvaart.

Functieomschrijving
Als Projectmedewerker Facilitaire Zaken werk je in een team van vijf collega's die zich bezig houden met zaken op het gebied van onder meer infrastructuur (onderhoud, renovatie en nieuwbouw panden) in de breedste zin van de bedrijfsterreinen van de diverse locaties.

Je bent voornamelijk belast met het meedenken met , adviseren over en organiseren van interne verhuizingen van diverse afdelingen binnen een bepaalde business unit. Daarnaast ben je bereid andere taken die tot de veantwoordelijk van de afdelingen horen, uit te voeren.

Functie eisen
- HBO opleiding (richting Technische Bedrijfskunde / Logistiek)
- Ervaring in een soortgelijke functie is een pré
- Goed kunnen organiseren en plannen
- Affiniteit met logistieke processen in een productie omgeving
- Communicatieve vaardigheden
- Kennis van MS-Office en AutoCAD

Arbeidsvoorwaarden
Onze opdrachtgever biedt een uitstekend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden en volop mogelijkheden voor verdere ontwikkeling.