Bedrijfsadvies, marketingadvies, reclameadvies, communicatieadvies, verkoopadvies

Door: Bernard J. van den Berg, marketingconsultant & publicist  02-01-2012
Trefwoorden: Bedrijfsadvies, Communicatieadvies, Marketingadvies

   

Bernard J. van den Berg kan als marketingconsultant bogen op  40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseert ondernemers en managers bij het ontwikkelen, schrijven, implementeren en succesvol uitvoeren van businessplannen, business unit plannen, marketingplannen, reclameplannen, communicatieplannen en verkoopplannen.

Als columnist en publicist schreef Bernard J. van den Berg voor een groot aantal vakbladen. Levert bijdragen aan The Question Library en Indicator (management-portalen); schreef verschillende e-books verkrijgbaar bij Managementboek.nl en was jurylid van de Financial Marketing Award.

Bernard J. van den Berg is ghostwriter, speechschrijver en sparringpartner van CEO’s, bestuurs-voorzitters, DGA’s, directeuren en managers.

 

Trefwoorden: Bedrijfsadvies, Communicatieadvies, Marketingadvies, Reclameadvies

Contact Bernard J. van den Berg, marketingconsultant & publicist

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share