Blik op (online) marketing

Blik op (online) marketing van (factor Tachtig) - Concept & Creatie Online

Door: (factor Tachtig) - Concept & Creatie Online  12-01-2009
Trefwoorden: Website, Webshop, Communicatie

Een nieuw jaar. Een nieuwe ronde. Een frisse blik! (factor tachtig) heeft er zin in.

Je wilt vooruit. Je trekt daarom lering uit het verleden. Wat waren memorabele momenten voor je bedrijf? Waar liggen de verbeterpunten op het marketing- en communicatievlak? Hoe worden successen verder uitgebouwd?

Wij delen graag onze blik op marketing. Als eerste kennismaking. Overzichtelijk, bruikbaar, to the point. Zoals onze huidige klanten van ons gewend zijn. Print ze uit. Hang ze op. Bewaar ze. Deel ze uit. Met als doel het verhogen van het je marketing-rendement.

Wij stellen ons daarnaast graag persoonlijk aan je voor. Om te vertellen wat wij in het verleden hebben gedaan. En te horen hoe dat aansluit op jouw toekomstvisie. Denk hierbij aan vernieuwing van je website, het verhogen van de merkbekendheid, de lancering van een webshop, het optimaliseren van de arbeidsmarktcommunicatie óf...dat ene zetje wat jouw campagne nodig heeft.

Samen een blik openen? Maak nu een afspraak via www.blikopmarketing.nl.

Een nieuwe ronde. Een frisse blik.

Trefwoorden: Arbeidsmarktcommunicatie, Blik, Blik Op Marketing, Communicatie, Communicatievlak, Factor Tachtig, Marketing, Merkbekendheid, Online, Online Marketing, Toekomstvisie, Web, Webshop, Website, Www.blikopmarketing.nl,

Contact (factor Tachtig) - Concept & Creatie Online

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share