Communicatiepakket FaciliPoint in gebruik genomen

Door: Seiso Facilitair Advies  17-04-2009
Trefwoorden: Software, Communicatie, Facilitair

Facilipoint is een gebruiksvriendelijk facilitair communicatieprogramma. Uitermate geschikt om interne communicatie van verschillende gebruikersgroepen te stroomlijnen, vast te leggen en beheersbaar te maken.
De kracht van Facilipoint ligt in de eenvoud. Met duidelijke schermen kan de gebruiker, die overigens geen opleiding nodig heeft om het pakket te gebruiken, meldingen, klachten en bestellingen plaatsen. De meldingen en bestellingen komen rechtstreeks terecht bij de juiste contactpersoon van de betreffende leverancier. “Onder water” wordt de contractmanager (de hoofdgebruiker) geïnformeerd over de lopende meldingen, klachten, verzoeken, bestellingen enz. Leveranciers ontvangen gestructureerd alle meldingen en bestellingen en hebben inzicht in de status van meldingen en bestellingen.

Geautoriseerde gebruikers kunnen via Facilipoint bestanden bekijken. Overeenkomsten, bezoekverslagen, kwaliteitsrapporten, KPI’s, planningen, werkprogramma’s enz. zijn overzichtelijk gerangschikt voor de diverse facilitaire diensten.

Alle klachten, meldingen en vragen van de klant en zijn verschillende locaties met betrekking tot facilitaire dienstverlening kunnen binnen Facilipoint geplaatst worden. Voordeel is dat zowel de verantwoordelijke manager bij de leverancier als ook de facilitair manager inzicht houdt in de operationele gang van zaken. Meldingen en vragen kennen de status openstaand, in behandeling en afgehandeld. Op deze wijze kan de reactie(tijd) op wensen, vragen en klachten goed gevolgd worden. De meldingen kunnen ook nog gespecificeerd worden naar onderwerp, zoals schoonmaak, sanitaire voorzieningen, sanitaire dieptereiniging en glasbewassing.

De contractmanager kan gebruik maken van de rapportage mogelijkheden die het pakket biedt. Zo kun je van elke gewenste periode inzicht krijgen in de status van verzoeken, bestellingen en klachten.

Facilipoint biedt ruimte om de communicatie op alle voorkomende facilitaire diensten op het gebied van bijvoorbeeld koffievoorziening, parkeerbeheer, groenvoorziening, kopieermachines, drukwerk, kantoorartikelen, schoonmaakdienstverlening, catering, sanitaire voorzieningen, glasbewassing enz. te stroomlijnen.

Facilipoint is voor opdrachtgevers en leveranciers ideaal voor het beheersbaar maken van mantelovereenkomsten. Breed georiënteerde inkoopopdrachten en (landelijke) overeenkomsten op gebied van dienstverlening krijgen vorm binnen Facilipoint.

Facilipoint wordt ingericht naar de wensen van de opdrachtgever. Beschreven producten diensten en leveranciers worden voorzien van een foto of logo en de web-layout wordt aangepast aan de huisstijl van de opdrachtgever.

Facilipoint wordt op basis van abonnement geplaatst. Het eenmalig inrichten van het pakket brengt eenmalige kosten met zich mee.

Seiso is van mening dat Facilipoint uitermate geschikt is voor organisaties met meer dan één locatie, waar de wens leeft om inzichtelijk te maken wat er op locatie maar ook per regio speelt op gebied van Facilities om zodoende de dienstverlening te toetsen en te volgen. Ook voor leveranciers op facilitair gebied biedt het pakket veel voordelen.
Voordelen:

• Eenvoud in gebruik
• Structuur in meldingen en bestellingen
• Directe communicatie
• Bespaart arbeidsuren
• Goedkoop abonnement
• Bedrijfseigen herkenbaarheid
• Flexibel in te richten

Meer informatie en een demoversie is te vinden op www.seiso.nl


Trefwoorden: Communicatie, Facilitair, Seiso, Software,

Contact Seiso Facilitair Advies

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share