Eden Hotel Group kiest voor geurbeleving

Eden Hotel Group kiest voor geurbeleving van Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine

Door: Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine  14-10-2008
Trefwoorden: Geurmarketing

In een roerende markt is het belangrijk om te blijven onderscheiden. Geur is daarbij een heel belangrijke factor; een soort x-factor.


“ Sinds enkele maanden begeuren wij de lobby; in de ochtend een vanille aroma en daarna een seizoens aroma. Heerlijk! Net even dat beetje meer.” Aldus Claire van Campen General Manager van het Eden Amsterdam American Hotel.


Een aangenaam ruikende lobby of entree zorgt meteen voor sympathie. De gast voelt zich snel prettig en ontspannen. De sfeer wordt versterkt met de Business Aroma’s van Allsens Geurbeleving . Van elegant, energiek, prettig, romantisch tot eetlustopwekkend. Met de feestmaand in het vooruitzicht zorgt natuurlijk de kerstgeur voor de extra ambiance.

Ook het Eden Rembrandt Square Hotel, Eden Hotel Amsterdam en het Eden Savoy Hotel Rotterdam hebben gekozen voor geurbeleving; de nieuwe dimensie in hospitality.

Restaurant van de Toekomst
In het Restaurant van de Toekomst worden diverse onderzoeken gedaan naar de effecten van geur op mensen. Bij welke geur(en) en bij welk geurniveau voelt de gast zich ontspannen, krijgt hij eetlust, voelt hij zich geconcentreerder, vitaler etc.
75% van onze dagelijkse emoties wordt bepaald door wat we ruiken.
Lekkere geuren kunnen je humeur een flinke ‘boost’ geven. Uit veel onderzoeken is inmiddels gebleken dat geur een positieve invloed kan hebben op het welbevinden en het gedrag van mensen.

Trefwoorden: Geurmarketing

Contact Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share