Geurbeleving in Brown Thomas Warenhuis in Ierland

Geurbeleving in Brown Thomas Warenhuis in Ierland van Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine

Door: Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine  25-10-2012
Trefwoorden: Zintuigen, Zintuigenmarketing, Geurmarketing

Brown Thomas is een groot warenhuis in Dublin waar alles rondom mode, beauty en lifestyle wordt verkocht van merken zoals Jimmy Choo, Gucci en Dior. Het warenhuis is vergelijkbaar met de Bijenkorf in Nederland. In de winterperiode verleiden zij hun klanten met een heerlijke geur op hun kerstshow. Door de geurverspreiding ontstaat er een aangename ambiance op de afdeling en voelen de klanten zich ontspannen en prettig. De kerstgeur past perfect bij deze tijd van het jaar en brengt de consument in een feestelijke stemming. De rijke zoet-kruidige geur wordt geassocieerd met de gezelligheid van de feestdagen. Een aangename winkelgeur stimuleert vooral de spontane en positieve aankoop beslissingen van de consument. Daardoor komt geurmarketing de bestedingen van klanten in het warenhuis ten goede. Zij blijven vaak langer op de kerstafdeling, spenderen meer aandacht aan de verschillende producten en zijn daardoor eerder overtuigd om iets te kopen.

Trefwoorden: Ambiance verbetering, Geur in Retail, Geur In Winkel, Geurbeleving, Geurenmarketing, Geurmachines, Geurmarketing, Omgevingsgeur, Zintuigen, Zintuigenmarketing,

Contact Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share

Andere voorbeelden van portfolio vanAllsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine

18-02-2015

Geurbeleving heeft positieve uitwerking op de bestrijding van ondervoeding

Geuren hebben grote invloed op onze eetlust. Het simuleren van de eetlust kan een uitkomst bieden bij cliënten die slecht


18-02-2015

Geurbeleving creëert aangename sfeer in zorginstellingen

Geurbeleving creëert aangename sfeer in zorginstellingen en neutraliseert onaangename luchtjes. Hierdoor ontstaat er een aangename leef- en werkomgeving die door iedereen positief ervaren wordt.


27-01-2015

Geurbeleving in de zorg maakt het verschil

Het reukorgaan is het krachtigste van alle zintuigen en is direct gelinkt aan het geheugen. 75% van onze dagelijkse emoties


Geurverspreiding zorgt voor ontspannen sfeer bij chiropractor van Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine thumbnail
02-01-2013

Geurverspreiding zorgt voor ontspannen sfeer bij chiropractor

Geurverspreiding is bij uitstrek goed toepasbaar in medische instelling. Het neutraliseert onaangename geuren en creërt een ontspannen sfeer. De acht


Kerstgeur zorgt voor meerwaarde in hotellerie van Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine thumbnail
07-12-2012

Kerstgeur zorgt voor meerwaarde in hotellerie

Onderzoek toont aan dat bij gebruik van een aangename omgevingsgeur gasten een hotel gemiddeld een hoger cijfer geven én dat


Villa Arena; hét decembergevoel door geurverspreiding van Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine thumbnail
05-12-2012

Villa Arena; hét decembergevoel door geurverspreiding

‘Zeventig procent van alle aankopen wordt beslist op de winkelvloer. Winkels willen daarom met muziek, licht, inrichting, sfeer en geur


Geurbeleving in Hilton Hotels van Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine thumbnail
28-11-2012

Geurbeleving in Hilton Hotels

Hilton, wellicht de meeste bekende hotelketen ter wereld. De hotels van Hilton staan bekend om hun luxe en vele faciliteiten.


Geurmarketing in Björn Borg kledingwinkels van Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine thumbnail
23-11-2012

Geurmarketing in Björn Borg kledingwinkels

De eigen lijn van oud tennisser Björn Borg is uitgesproken en uniek, en heeft zich over de jaren heen sterk


Geurverspreiding zorgt voor minder angstgevoelens bij de tandarts van Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine thumbnail
20-11-2012

Geurverspreiding zorgt voor minder angstgevoelens bij de tandarts

Iedereen herkent het wanneer ze bij de tandarts binnenkomen. Meteen dat ongemakkelijke gevoel van angst en een verhoging van stress.


Geurmarketing: Pepermunt maakt mensen alerter van Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine thumbnail
16-11-2012

Geurmarketing: Pepermunt maakt mensen alerter

AllSens heeft een speciale pepermunt-geurcompositie gecreëerd om mensen te activeren en alerter te maken. De Power Business aroma heeft een


Geurmarkting in flagship store Burberry Regent Street van Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine thumbnail
09-11-2012

Geurmarkting in flagship store Burberry Regent Street

Burberry heeft in London haar allergrootste flagship store ter wereld geopend. In dit prachtige monumentale pand was voorheen een theater


Geurbeleving op riviercruiseschip Amacerto van Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine thumbnail
05-11-2012

Geurbeleving op riviercruiseschip Amacerto

De Amacerto is een riviercruiseschip van AmaWaterways en vaart door heel Europa. Dit schip heeft ruimte voor 164 gasten en


De oplossing tegen de winterdip: Geur van Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine thumbnail
29-10-2012

De oplossing tegen de winterdip: Geur

In de herfst en de winter hebben veel mensen last van een winterdip. Door het gure weer en weinig zon,


Minder angst op de Spoedeisende Hulp door geurinterventies van Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine thumbnail
18-10-2012

Minder angst op de Spoedeisende Hulp door geurinterventies

De Landelijke Expertisegroep Veiligheidspercepties heeft onderzoek gedaan op de invloed van geur op de percepties en het gedrag van bezoekers