Het Restaurant van de Toekomst onderzoekt de kracht van geur

Het Restaurant van de Toekomst onderzoekt de kracht van geur van Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine

Door: Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine  10-09-2008
Trefwoorden: Geurmarketing

Geur doet wat met je!
In het Restaurant van de Toekomst worden diverse onderzoeken gedaan naar de effecten van geur op mensen. Bij welke geur(en) en bij welk geurniveau voelt de gast zich ontspannen, krijgt hij eetlust, voelt hij zich geconcentreerder, vitaler etc.

Het reukorgaan is het krachtigste van alle zintuigen en is direct gelinkt aan het geheugen.
75% van onze dagelijkse emoties wordt bepaald door wat we ruiken.
Lekkere geuren kunnen je humeur een flinke ‘boost’ geven. Uit veel onderzoeken is inmiddels gebleken dat geur een positieve invloed kan hebben op het welbevinden en het gedrag van mensen.


AllSens is specialist op het gebied van geurbeleving en geurmarketing.
AllSens Geurbeleving is Benelux partner van marktleider Voit Aroma Factory uit Duitsland. Voit is in 1992 opgericht en heeft zich gespecialiseerd in de professionele geurmarketing. Uitgangspunt is het continu leveren van topkwaliteit geuren en geursystemen. Het unieke aan onze geurmachines is dat deze gepulseerd 100% zuivere geurcomposities (zonder geurdragers zoals chemie en alcohol) kunnen vernevelen en dat de systemen onderhoudsvrij zijn.

Inmiddels heeft AllSens Geurbeleving een breed scala klanten opgebouwd. O.a. Hotels van Oranje, Van der Valk Hotels, Amsterdam American Hotel, Claus Event Center, Media Markt, Super De Boer, JVC, Auping, Future Center, Rotterdam Port Experience ervaren dagelijks de positieve effecten van onze Business Aroma’s.

Trefwoorden: Geurmarketing

Contact Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share