Winkelbeleving: geur verhoogt de bestedingen

Winkelbeleving: geur verhoogt de bestedingen van Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine

Door: Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine  28-04-2009
Trefwoorden: Geurmarketing

Winkelbeleving: geur verhoogt de bestedingen

Wist U dat 75% van onze dagelijkse emoties wordt bepaald door wat we ruiken? Dat geur een belangrijke stemmingmaker is?

Waar het lekker ruikt, voelen we ons lekker en dat komt de bestedingen ten goede. Door geur ervaren winkelaars bijvoorbeeld meer rust, frisheid en vertrouwen. Dat houdt ze langer in een winkel, en verhoogt de bestedingen!

AllSens is specialist in geurbeleving met 100% zuivere geurcomposities zonder geurdragerrs van chemie en alcohol.

NIEUW: geurzuil model 2009.

Een echte "Sate of Art" is de nieuwe geurzuil; perfectie in ieder detail.

Deze 6de generatie geurmachine is prachtig in ieder interieur en direct klaar voor gebruik. De volledig automatisch en onderhoudsvrije geurmachine heeft een soft slide openings mechanische om heel eenvoudig de geurflacon te verwisselen. Geheel geprogrammeerd; zelfs zomer en wintertijd worden automatisch aangepast.

Door de unieke techniek is het geurverbruik bij deze geurmachine uiterst economisch; gemiddeld gaat een geur van 200 ml 5-6 maanden mee!

Meer informatie: www.allsens.nl

Trefwoorden: Geurmarketing

Contact Allsens Professionele Geurmarketing & Geurmachine

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share