Narrowcasting

Narrowcasting van Nltronics

Door: Nltronics  15-01-2009
Trefwoorden: Marketing, Reclame, Presentatie

Verhoog de ‘shopping’ experience van uw klant!”

Opvallen

Aandacht van de klant verhogen door de zintuigen extra te prikkelen.

Service

Klanten informeren Door het geven van specifieke -en algemene tips via informatieve tekst of film biedt u de klant net dat stukje extra service waardoor u zichzelf op een positieve manier kunt onderscheiden.

Entertainen

De wachttijd veraangenamen en/of vooral nuttig maken.

Overtuigen/beïnvloeden

Uit onderzoek is gebleken dat 75% van de aankoopbeslissingen in de winkel zelf worden genomen. Doormiddel van de bewegende en veranderende beelden die u zelf kan beïnvloeden bent u nog beter in staat de klant te helpen in zijn aankoopbeslissing.

Voorbeelden Narrowcasting.

· Scholen

· Liften

· Station

· Supermarkten

· Ontvangstruimtes

· Presentatieruimtes

· Wachtruimtes( pretpark, vliegveld, tandarts/ dokter/ fysiotherapeut/ ziekenhuizen)

Kortom: alles wat u wenst is te verwerken in een zogeheten “content” als info naar uw klanten.

NLtronics biedt een compleet “all in one” pakket aan:

· In eigen beheer realisatie van zeer prijsgunstige inkoop

· LCD schermen van 20” tot 65’’, of indien gewenst Plasma schermen ≥ 50”

· Deskundige, gecertificeerde installatie en plaatsing TV’s en bijbehorende software

· Onderhoudscontracten voor samenstelling en update van uw boodschap

· Alles vertrouwelijk ondergebracht bij één bedrijf, bij één contactpersoon

· Volledig custommade advisering ter plaatse bij u als klant

Trefwoorden: Marketing, Narrowcasting, Omzet Verhogen, Presentatie, Prijs Gunstig, Reclame,