Structuur in sponsoring.

Door: E-marketeer  30-10-2007
Trefwoorden: Marketing, Sponsors, Cd-visitekaartje

Op 30 oktober is de website sponsorkit.nl gelanceerd. De sponsorkit© faciliteert organisaties bij het structureren van hun sponsoractiviteiten. Voor de aanvragers van sponsoring is het de manier om eenvoudige een sponsorverzoek in te dienen. Op de website is verder informatie te vinden over Nederlandse sponsors.

Met de sponsorkit doorloopt de aanvrager een aantal stappen waarmee er een afweging gemaakt wordt of deze in aanmerking komt voor een bepaald type sponsoring. Dit voorkomt onnodige contactmomenten met de organisatie.

Het idee komt voort uit een project dat eerder dit jaar gelanceerd werd in samenwerking met een regionale Rabobank. Met als doel het sponsorbeleid transparanter te maken en de aanvrager een one stop sponsormodel aan te bieden.

De sponsorkit is vanaf november verkrijgbaar in verschillende verpakkingen zoals een CD-visitekaartje en de Impact Card® met bijpassende displays. De sponsorkit is een concept van E-marketeer BV.


Note voor de redactie
Op de website www.sponsorkit.nl staan enkele afbeeldingen die u desgewenst kunt gebruiken ter illustratie van dit persbericht. Indien uw specifieke wensen of vragen heeft kunt u contact opnemen met Norbert Raupp, via e-mal [email protected] of telefonisch 076-51 51 351.

Trefwoorden: Cd-visitekaartje, E-marketeer, Impactyou, Marketing, Raupp, Sales Webmanagement, Sponsorbeleid, Sponsorkit, Sponsors, Sponsorverzoek,