Ontzorgen van klant staat centraal bij Faes Cases

Ontzorgen van klant staat centraal bij Faes Cases van Faes Group

Door: Faes Group  21-07-2009
Trefwoorden: Dienstverlening, Reinigen, Repareren

Vanaf juni 2009 slaat Faes Cases een nieuwe weg in. De bekende maatwerk leverancier op gebied van koffers en kisten gaat zich nog nadrukkelijker richten op het ‘ontzorgen’ van haar klanten. Daarmee verschuift het accent nog meer van kofferleverancier naar totaaloplosser. Met een flink aantal extra diensten wil Faes Cases haar toppositie in de markt stevig verankeren.

Extra diensten
Faes Cases dankt haar positie aan haar kwaliteitsproducten en verrassende op maat gesneden verpakkingsoplossingen. Om de klanten nog beter te kunnen bedienen biedt Faes Cases nu extra diensten aan. Zo kan Faes Cases de levensduur van uw koffer of kist verlengen door deze voor u te reinigen en indien nodig te repareren. Door in een keer een jaarbehoefte te produceren, bespaart u geld. Faes Cases houdt uw producten voor u op voorraad en u kunt ze op voorraad afroepen. Gevolg: geen onnodige voorraad in uw magazijn en toch een levertijd van 1 dag. Het bedrijf heeft zich gespecialiseerd in maatwerk. Niet alleen van de koffer of kist zelf, maar ook van het interieur, zodat uw product veilig en overzichtelijk opgesloten zitten. Dit maatwerk wordt vervuld door een enthousiaste productieploeg, die kwalitatief hoog vakwerk levert. Ook het afvullen van de koffers met de producten van de klant, is daarbij een extra service.
Voor de klant een groot gemak, voor Faes Cases een kleine moeite. Vaak stuurt de klant de ontvangen koffers en kisten weer door naar hun vestigingen of eindgebruiker. Ook deze logistieke dienstverlening neemt Faes Cases graag uit handen van de klant. Door klanten nog meer te ‘ontzorgen’ speelt Faes Cases in op de stijgende behoefte vanuit klanten. Op de vernieuwde website www.faescases.com vindt u nog meer informatie.

Faes Group
De veranderingen bij Faes Cases maken deel uit van de nieuwe koers die het moederbedrijf Faes Group in juni 2009 is gaan varen. De verschillende Business Units hebben ieder een eigen gezicht gekregen, waardoor ze zich duidelijker kunnen positioneren en beter herkenbaar worden voor de klant. Daarmee verschuift het accent nog meer van kofferleverancier naar een strategisch partner in verpakkingsoplossingen. Naast Faes Cases heeft de Faes Group nog twee disciplines binnen haar gelederen, te weten: FPC, een neutrale dienstverlener op het gebied van verpakkingen en logistieke processen en SKB Europe met een eigen Europees dealernetwerk voor de distributie van hoogwaardige aluminium en kunststof koffers en kisten.
Vanuit elke Business Unit bedient Faes Group specifieke markten en doelgroepen. Daarmee verbetert en versnelt Faes Group haar dienstverlening en wordt verdere groei mogelijk gemaakt. Kennis, kwaliteit en service blijven daarbij op het vertrouwde hoge niveau.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ronald Siemons, marketing manager Faes Group, telefoonnummer 0497 - 389075.

Trefwoorden: Dienstverlening, Duurzame Verpakkingen, Kist, Kisten, Koffer, Koffers, Logistieke Dienstverlening, Maatwerkoplossingen, Reinigen, Repareren, Turn-key, Verpakken