50-plusser vanaf nu eenvoudig te bereiken met geschenkdoos

50-plusser vanaf nu eenvoudig te bereiken met geschenkdoos van Boxvitaal

Door: Boxvitaal  17-01-2007
Trefwoorden: Lifestyle, Senioren, Vitaal

De 50+ markt is in Nederland een van de meest veel belovende en groeiende markten voor nieuwe producten en diensten. Momenteel zijn er ruim 5 miljoen Nederlanders boven de 50 jaar. Merken, producten en diensten moeten zich daarom meer richten op 50-plussers. Tot voor kort was het moeilijk om deze doelgroep op een directe manier aan te spreken. BoxVitaal met verassende samples en informatieve produkten gaat daar verandering in brengen.

BoxVitaal presenteert zich als een verrassend, informatief en veelzijdig medium met informatie over reizen, gezondheid, vitaliteit, geldzaken en meer. De lifestyle geschenkdoos is eenvoudig online te bestellen via www.boxvitaal.nl en geschikt voor alle actieve 50-plussers die bruisen van energie. Daarom ook geen "stoffige oude doos" met hulpmiddelen, maar een informatief geschenk voor bewuste levensgenieters.

Het huis is grotendeels afbetaald, de kinderen zijn de deur uit, de kleinkinderen erin, het pensioen staat praktisch voor de deur of juist het begin van een nieuwe loopbaan. Kortom een nieuwe levensfase dient zich aan. Uit onderzoek blijkt dat 50-plussers als consument openstaan voor nieuwe ontwikkelingen en produken. Bovendien zijn ze vaak ook nog eens vermogend genoeg om steeds vaker als "early adaptor" te worden beschouwd.

BoxVitaal is verrassend, informatief en veelzijdig, met als missie de 50-plusser op een leuke manier van informatie, produkt- en diensten te voorzien.

Trefwoorden: 50-plus, 50-plusser, Actieve Senioren, Babyboomers, Geschenkdoos, Levensgenieter, Lifestyle, Senioren, Seniorenmarketing, Vitaal,