HySupport van Hypertherm optimaliseert efficiency voor klanten

Door: Hypertherm Europe  21-05-2008

HySupport van Hypertherm optimaliseert efficiency voor klanten
Meertalige 0800 telefonische ondersteuning, XNET Intranetdienst, trainingen, ondersteuning op locatie en de langste garantietermijnen in de industrie zijn nu beschikbaar voor Hypertherm klanten in Europa als onderdeel van het HySupport programma

Roosendaal, (7 maart 2008) – Hypertherm, de wereldleider op het gebied van plasmasnijden van metalen introduceert HySupport, een uitgebreid nieuw servicepakket voor het gemakkelijker bestellen van onderdelen, verbeterd troubleshooting en nog efficiëntere bedrijfsvoering. De services zijn vanaf heden beschikbaar voor Hypertherm klanten in Europa.

“Hypertherm maakt zo het beste nóg beter en zet zich volop in om de kosten van het snijden van metalen nog verder omlaag te brengen”, aldus Jean-Marc Derep, European Services Manager van Hypertherm.

HySupport, dat gratis beschikbaar is voor Hypertherm’s netwerk van OEM’s, distributeurs en systeemintegratoren, biedt een 0800 nummer voor klantenservice en telefonische ondersteuning. De klanten krijgen bovendien toegang tot een serie online services in meerdere talen via de Hypertherm XNET intranetdienst. HySupport omvat technische trainingen en ondersteunt de Hypertherm producten met garantievoorwaarden die nieuwe normen stellen in de industrie.

“Innovatie en betrouwbaarheid zijn al heel lang een vast bestanddeel van onze producten”, stelt Derep. “Deze eigenschappen zijn ook belangrijk in de services die wij onze klanten leveren. HySupport zorgt voor een partnerschap tussen Hypertherm en zijn klanten met concrete, uiterst bruikbare middelen die leiden tot meer efficiency en omzetverhoging.”

Klantenservice en Technische Service
HySupport biedt voor telefonische technische ondersteuning en andere klantendiensten, een speciaal 0800 nummer dat bemand wordt door bekwame, meertalige experts in verschillende tijdzones. De medewerkers van klantenservice zijn zeer goed opgeleid en gemakkelijk toegankelijk en streven ernaar om elke order van systemen, reserveonderdelen en slijtdelen die vóór 15.00 uur wordt ontvangen nog dezelfde dag te versturen. Onze in eigen bedrijf opgeleide servicetechnici bieden meertalige ondersteuning van hetzelfde hoge niveau, indien nodig op locatie. Onze technische service wordt daarbij ondersteund door een steeds groter wordend netwerk van zeer goed opgeleide externe dienstverleners.

Daarnaast is onze klantenservice nu verder verbeterd met onze geheel nieuw ontworpen meertalige XNET intranetdienst. De dienst biedt 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot onderdelennummers, orderstatus, prijzen, rekeningoverzichten, facturen en Hypertherm’s documentenbibliotheek, evenals antwoorden op veelgestelde technische vragen (FAQ’s).

Training
Hypertherm weet dat scholing en training belangrijke onderdelen zijn van de ondersteuning voor het stroomlijnen van de bedrijfsvoering en zorgen voor minder onderhoud en lager slijtdelenverbruik. Hypertherm’s team van vakbekwame experts verzorgt via HySupport meertalige technische opleidingen op locatie, uiteenlopend van troubleshooting in al onze gemechaniseerde en handsystemen, tot snij-optimalisatie en bedieningsprocedures voor automaten en besturingseenheden. Training op locatie wordt geleverd als onderdeel van het installatieprogramma voor eerste systemen en kan op verzoek ook naderhand worden geleverd om te zorgen voor voortdurende kwaliteit en efficiency.

Garantie-afhandeling
HySupport biedt uw klanten een gerust gevoel met drie jaar garantie op de stroombron van alle Powermax systemen; twee jaar garantie op alle gemechaniseerde systemen en een jaar garantie op alle toortssamenstellingen. Binnen dit garantieprogramma streeft Hypertherm er naar om alle RMA’s (authorisatie geretourneerde materialen) binnen 24 uur na ontvangst van de claim te verwerken. Het HySupport netwerk is ook beschikbaar voor garantie-ondersteuning en alle claims worden afgehandeld met toepassing van uitsluitend originele Hypertherm onderdelen.
“Dit is het beste garantiesysteem in de industrie”, voegt Derep toe.

Over Hypertherm
Hypertherm ontwerpt en fabriceert de meest geavanceerde plasma metaalsnijsystemen ter wereld voor toepassing in allerlei industrietakken, zoals scheepsbouw, productie en autoreparatie. De productlijn omvat handbediende en gemechaniseerde plasmasnijders en slijtdelen, evenals numerieke besturings- en hoogteregelingsapparatuur. Hypertherm systemen staan garant voor snel, nauwkeurig en met hoge betrouwbaarheid snijden van metaal, resulterend in hogere productiviteit en winstgevendheid voor tienduizenden bedrijven. De reputatie van de onderneming op het gebied van plasma-innovatie gaat 40 jaar terug, tot 1968, met Hypertherm’s uitvinding van plasmasnijden met waterinjectie. De onderneming heeft meer dan 900 werknemers, regionale vestigingen en partnervertegenwoordigingen wereldwijd.


Voor meer informatie graag contact opnemen met:
Yvette Leeflang
T: +31 (0) 165 596 932
[email protected]
www.hypertherm.com/eu