Social media- en marketing tool voor ijssalons

Social media- en marketing tool voor ijssalons van SocialDipping

Door: SocialDipping  19-03-2011
Trefwoorden: Website, Email Marketing, Social Media

 

Socialdipping heeft een social media- en marketing tool voor ijssalons ontwikkeld. Via deze tool kunnen ijssalons hun klanten realtime-updates geven over de beschikbare smaken die de ijssalon
in de vitrine heeft staan. Zodra er een nieuwe smaak wordt geplaatst , wordt de virtuele vitrine die op de website staat direct ververst en worden klanten up-to-date geïnformeerd. Dit proces is helemaal geautomatiseerd,  de updates worden binnen 3 minuten verzonden. Updates over de smaken worden verstuurd via e-mail, Hyves, Facebook en Twitter. Smaakabonnement, naast de virtuele ijsvitrine is er de mogelijkheid om je als ijsliefhebber te abonneren op smaken via email. op het moment dat de favoriete smaak weer in de vitrine komt, krijgen alle ijsliefhebbers die zich daarop geabonneerd hebben een mailbericht

Trefwoorden: Email Marketing, Ijssalon, Social Media, Website