Master Clinic Selling Food & Vitality

Master Clinic Selling Food & Vitality van Anton Jurgens Institute

Door: Anton Jurgens Institute  01-09-2008
Trefwoorden: Marketing, Gezondheid, Innovatie

In deze Master Clinic gaan we in op deze uitdagingen voor de Food industrie. Enkele gastsprekers zijn:
- Dirk Sikkel van Booming Experience, hij zal ingaan op het onderwerp communicatie met deze doelgroep;
- Dr. ir. Lisette de Groot van Universiteit Wageningen en prof. dr. ir. Marjolein Visser van VU Amsterdam zullen hun kennis over voeding en leeftijd met ons delen.
- Carien Stephan, lector bij Saxion Hogeschool, zal en workshop over verpakking gericht op ouderen leiden.
- Bedrijven als Cosucra en Dove zullen ons laten zien hoe zij de theorie toepassen, wat zij voor ouderen betekenen en hoe zij de doelgroep bereiken.

Het definitieve programma is via de website te downloaden. Daar kun je je ook aanmelden voor deelname: http://www.antonjurgens.nl/clinics/calendar/

Trefwoorden: Gezondheid, Innovatie, Marketing, Ouderen, Senioren, Voeding, Wetenschap